دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ۲۱:۰۷
۰

کشفیات مواد مخدر در ایرانشهر از مرز 15 تن گذشت

فرماندار ایرانشهر از موفقیت نیروهای انتظامی در کشف و ضبط بیش از 15تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در درگیری با سوداگران مرگ در محدوده شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کشفیات مواد مخدر در ایرانشهر از مرز 15 تن گذشت
کشفیات مواد مخدر در ایرانشهر از مرز 15 تن گذشت
به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 30 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: دولت و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با سودجویان، سوداگران مرگ، باندهای مافیایی و مخلان امنیت به شدت برخورد می کنند.
وی افزود: ماموران انتظامی ایرانشهر در سال 95 موفق شدند حدود 40 تن مواد مخدر را کشف و ضبط کنند که نسبت به سال 94 صد در صد افزایش داشته است.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به عملکرد مراکز کاهش آسیب در سطح شهرستان گفت: شناخت آسیب های اجتماعی در یافتن راه حل و برنامه ریزی برای پیشگیری از آنها کمک موثری می کند.
داوودی با اشاره به اینکه 11 مرکز دولتی و خصوصی کاهش آسیب در سطح شهرستان فعال است، بیان کرد: این مراکز نقش بسزایی در کاهش مظاهر و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان داشته است.
وی اعتیاد به مواد مخدر را عامل مهم ناهنجاری های اجتماعی در ابعاد مختلف دانست و افزود: از هم پاشیدن کانون گرم خانواده ها حاصل آسیب اعتیاد است.
داوودی گفت: خانواده ها نقش موثری در پیشگیری از این بلای خانمانسوز در جامعه دارند.
فرماندار ایرانشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 101 نفر در مراکز کاهش آسیب های اجتماعی این شهرستان پذیرش و تحت درمان قرار گرفته اند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5383