دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۰۹
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

پوشش ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در طرح تابستانه پلیس‌راه سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پوشش ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در اجرای طرح تابستانه پلیس راه استان، گفت: محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان جزو محورهای امن کشور محسوب می‌شوند.
پوشش ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در طرح تابستانه پلیس‌راه سیستان و بلوچستان
پوشش ۸۰ نقطه حادثه‌خیز در طرح تابستانه پلیس‌راه سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در جلسه آگاه‌سازی و توجیه کارکنان پلیس راه استان به منظور آغاز طرح تابستانه در سطح استان، ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات کارکنان انتظامی استان به ویژه پلیس راه و راهور، اظهار داشت: با عملیاتی کردن طرح امنیت و آرامش در بیش از 80 نقطه از محورهای مواصلاتی استان، امروز ما یکی از امن‌ترین محورهای مواصلاتی در سطح کشور را داریم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر ماموریت انضباط بخشی و نظم‌دهی در استانی که بیشترین محورهای مواصلاتی در کشور را دارد، موضوع برقراری امنیت در این محورها نیز یکی از ماموریت‌های مهم و اثرگذار پلیس راه، یگان‌های تکاوری و پاسگاه‌های انتظامی استان است.
وی با اشاره به اینکه امنیتی که سیستان و بلوچستان در سال‌های گذشته تجربه کرده در طول سال‌های پس از انقلاب بی سابقه است، بیان کرد: به پشتوانه این امنیت پایدار و پس از گذشت 38سال از انقلاب اسلامی، استان ما از سوی مسئولان نظام، دولت جمهوری اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، و استانداری در سال جاری به عنوان مقصد گردشگری مشخص شد.
رحیمی با اشاره به اجرای طرح آرامش توسط پلیس در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: ما توانسته‌ایم در این راستا حدود 40 درصد حوادث رانندگی را کاهش دهیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر امنیت، آرامش و انضباطی که بر محورهای مواصلاتی استان حاکم است، اظهار داشت: یکی از محل های مهم درآمد، ایجاد آرامش و معرفی استان، بالا بردن ارتباطات و تعاملات اجتماعی مردم استان، همین ارتباطات و تعامل است و در نوروز گذشته حدود یک میلیون و 300 هزار سفر بیشتر، سفر به استان داشتیم و این آغاز اعتماد مردم به امنیتی که همکاران ما در استان ایجاد کرده اند، بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ویترین ناجا است، گفت: وجود پلیس باید منشاء آرامش و آسایش برای مردم باشد و این مهم جرء با برخورد قاطعانه و مقتدرانه توأم با احترام به دست نخواهد آمد.
رحیمی با بیان اینکه فلسفه وجودی پلیس راه امن‌کردن محورها به منظور تردد راحت و ایمن مردم در آنها است، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام ظرفیت و توان خود تلاش می کند تامسافران و هم میهنان گرامی که این استان را مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اند با امنیت کامل و خاطره خوش پس از پایان مسفرت به استان خود بازگردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5379
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *