جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱
۰
رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

امروزه مسئله تمام جهان اسلام فلسطین است

رئیس ‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: امروزه مسئله تمام جهان اسلام فلسطین است و کشورهای مستکبر عربی و غربی بدانند مردم ایران دست از حمایت کشورهای مظلوم نمی‌کشند.
امروزه مسئله تمام جهان اسلام فلسطین است
امروزه مسئله تمام جهان اسلام فلسطین است
به گزارش پهره؛ به نقل از فارس ؛حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز اظهار کرد: امروزه مسئله تمام جهان اسلام فلسطین است کشوری مسلمانی که همیشه مظلوم واقع شده است.
وی افزود: توطئه‌هایی که به دست دشمنان اسلام علیه قدس انجام شده باعث شده تا مردم جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به دستور رهبر کبیر انقلاب به حمایت از کشور مظلوم فلسطین بیایند، امروزه کشورهای غربی آمریکا، رژیم استکباری صهیونیستی و کشورهای دست نشانده آنها مثل عربستان سعودی با کودک‌کشی خود و کشتن مردم مظلوم فلسطین و یمن میخواهند ثابت کنند در دنیا قدرت دارند در صورتی که هیچ یک از کشورهای اسلامی و مردم دنیا این کشورها را قبول نداشته و جنایاتشان را محکوم می‌کنند و نمیگذارند استکبار دستش را بر روی مظلوم دراز کند.
این مسؤول ادامه داد: کشورهای مستکبر عربی و غربی بدانند مردم ایران دست از حمایت کشورهای مظلوم نمی‌کشند و در چنین روزی که روز جهانی قدس است، مشت محکمی به دهان رژیم صهیونیست و کشورهای دست نشانده آنها می‌زند.
وی گفت: همه می‌دانند بزرگترین دشمن جهان اسلام رژیم صهیونیستی است اما باز هم بعضی از کشورهای عقب مانده به ظاهر اسلامی راه خود را از اسلام و از پروردگار جدا کردند و خود را دست نشانده کشورهای یهودی کردند.
انتهای پیام/3139
کد مطلب: 5219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *