مسیر راهپیمایی روز قدس در ایرانشهر اعلام شد

30 خرداد 1396 ساعت 10:47

مسیر راهپیمایی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط فرمانداری ایرانشهر اعلام شد.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر اظهار کرد: روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس امت مسلمان و همیشه در صحنه ایرانشهر به منظور ایفای وظیفه اسلامی و انقلابی در دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین طی راهپیمایی باشکوهی از ساعت 8:30 صبح از میدان قدس به سوی مسجد جامع ایرانشهرحرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه روز قدس به ابتکار معمار کبیر انقلاب امام‌خمینی (ره) نامگذاری شده است، افزود: این مناسبت منشأ حرکات بسیار بزرگی در بین مسلمانان جهان شده است.
داودی تصریح کرد: روز قدس روز همراهی با ملت مظلوم فلسطین در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی است از این رو همچون سال‌های گذشته در قالب وحدت اسلامی گروه‌های مختلف از جمله خانواده‌های شهدا، ادارات، ارگان‌ها برای حضور در یوم‌الله روز قدس اعلام آمادگی کرده‌اند.
داودی همپنین ضمن قدردانی از اقدامات تلافی جویانه سپاه قدس از تروریست های داعشی مستقر در سوریه ادامه داد: حادثه تروریستی ایادی جیره خوار استکبار ملعون در مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل را فراموش نخواهیم کرد و برای نشان دادن عمق پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی ایران مردم ولایتمدار شهرستان ایرانشهر با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس سرمشقی برای سایر آزادی‌خواهان دنیا خواهند شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 5163

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5163/مسیر-راهپیمایی-روز-قدس-ایرانشهر-اعلام

پهره
  https://www.pahreh.ir