دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۵۵
۰
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛

اجرای طرح تابستانه امداد سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان/دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر مجهز به اتاق هدایت آنلاین

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از اجرای طرح امداد سلامت تابستانی اوژانس 115 این دانشکده از اول تیرماه خبر داد.
اجرای طرح تابستانه امداد سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان/دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر دارای اتاق هدایت آنلاین است
اجرای طرح تابستانه امداد سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان/دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر دارای اتاق هدایت آنلاین است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مهران امینی فرد با اعلام این خبر با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش سفرها در این فصل گفت: به منظور افزایش ایمنی و ارائه خدمات مناسب به بیماران و حادثه دیدگان احتمالی طرح تابستانه امداد سلامت از اول تیر تا پایان شهریور ماه در مسیر های جاده ای به ویژه مسیر ایرانشهر به چابهار به اجرا در خواهد آمد.
وی افزود: در این طرح تمامی آمبولانس های شهری نزدیک جاده ها در مبادی ورودی شهرها و آمبولانس های جاده ای در حاشیه جاده ها از ساعت17 الی 21 و در روزهای تعطیل علاوه بر آن از ساعت 8 الی 12 مستقر خواهند شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به این که هر روز حوادث به صورت آنلاین به اتاق هدایت عملیات بحران دانشکده ایرانشهر ارائه می شود گفت: با اجرای این طرح می کوشیم ضمن تعامل و همکاری بیشتر سازمان های دخیل در امر امداد رسانی شاهد کاهش مرگ و میر و آسیب های ناشی از حوادث جاده ای در تابستان امسال باشیم.
گفتنی است سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی زابل و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تقسیم شده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *