دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۱۲
۰

قدردانی فرماندار ایرانشهر از حماسه آفرینی مردم در انتخابات 96

فرماندار ایرانشهر از خلق حماسه سیاسی مردم در عرصه انتخابات 96 قدردانی کرد.
پاسخ دندان شکن ملت ایران به دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات
پاسخ دندان شکن ملت ایران به دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ نبی بخش داودی در این اطلاعیه با اشاره به پا خواستن مردم ایرانشهر همگام با ملت  ایران از این حماسه آفرینی تشکر کرد.
متن پیام به این شرح است:
مردم شریف و مومن و همیشه در صحنه شهرستان ایرانشهر  بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به منظور استحکام بیشتر پایه‌های نظام، حماسه‌ای دیگر آفریدید.
 شرح عظمت و تقدیس حماسه شما والاتر از حد تقدیر است اما اینجانب به عنوان خادم شما مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان ایرانشهر بر خود فرض می‌دانم که از حضور اقشار مختلف از جمله خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، بانوان، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشکل‌ها، نخبگان، اصناف و بازاریان، کشاورزان، کارمندان و کارگران، اصحاب رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم به جهت شرکت در انتخابات  پنجمین دوره  شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری  که موجب شد در سربلندی ایران اسلامی نقشی بزرگ بیافرینید تقدیر کنم.
 
 همچنین از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات اعم از اعضای ستاد انتخابات،اعضای محترم شورای تامین، هیئت نظارت، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بازرسان، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، نیروهای امنیتی و انتظامی، اعضای شعب اخذ رأی و کلیه نیروهای اجرایی تشکر می‌نمایم و برای تمامی آن‌ها از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون را مسئلت دارم.
 
و در پایان به منتخب مردم؛ حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي دکتر حسن روحاني تبريک مي‌گويم و اميدوارم با سرمايه ارزشمند اعتماد و اطمينان مردم و حرکت در مسير تحقق وعده‌هاي انتخاباتي و برنامه‌هاي ارائه شده دولت تدبیر بتواند روزنه  امید مردم را نورانی تر از گذشته بگرداند.
 
نبی بخش داودی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر
انتهای پیام/
کد مطلب: 4825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *