شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۴۶
۰
در دیدار علماء و معتمدان میرجاوه از خانواده شهید مرزبان علی پودینه عنوان شد

تروریست های پلید دشمن شیعه و سنی هستند/خون فرزندان مرزبان ما وحدت بخش آحاد جامعه است

امام جمعه اهل سنت میرجاوه در دیدار با خانواده شهید علی پودینه در زاهدان، از رشادتهای مرزبانان شهید تجلیل کرد.
تروریست های پلید دشمن شیعه و سنی هستند/خون فرزندان مرزبان ما وحدت بخش آحاد جامعه است
تروریست های پلید دشمن شیعه و سنی هستند/خون فرزندان مرزبان ما وحدت بخش آحاد جامعه است
به گزارش پهره به نقل از پایگاه خبری لادیز، علما و معتمدین شهرستان میرجاوه از خانواده شهید علی پودینه از شهدای هنگ مرزی میرجاوه دیدار و از آنان دلجویی کردند.
چهارشنبه 6اردیبهشت 96 تعداد9 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در درگیری با تروریست های جیش الظلم در مرز پاکستان به شهادت رسیدند که شهید علی پودینه یکی از این شهدای گرانقدر است.
مادر شهید پودینه در این دیدار، شهادت را هدیه الهی دانست و از اینکه فرزندش را در راه خداوند تقدیم اسلام کرده است، اظهار رضایت و خشنودی کرد و بیان کرد: شهادت نصیب هر فردی نمی شود و خوشحالم که فرزندم در راه حفظ اسلام و انقلاب اسلامی جانش را هدیه کرد.
همسر شهید نیز گفت: علی لباس شهادت بر تن داشت افتخار می کنم همسرم در راه حفظ امنیت مردم کشورش و در راه انقلاب به شهادت رسیده است، امنیت امروز کشور مدیون خون شهداست.
شهید علی پودینه یکی از شهدای هنگ مرزی میرجاوه است که در درگیری با تروریست های جنایتکار به شهادت رسید، شهید پودینه دارای 3 دختر خردسال به نام های پریا، پرنیا و پریماه است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار، اظهار کرد: مرگ پدیده ای حتمی است که سراغ تمام انسان ها می آید و این آرزوی هر انسانی است که در راه خداوند به فیض شهادت نائل شود، اما شهادت در راه خدا نصیب  هر انسانی نمی شود خوش به سعادت این شهدا که برای دفاع از مرزهای کشور و مردم خود، جان خود را در نقطه صفر مرزی، فدای اسلام کردند.
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور با بیان اینکه تروریست های پلید جیره خواران دشمنان قسم خورده انقلابند، افزود: تروریست ها دشمن مردم شیعه و سنی ایران اسلامی هستند و با توکل به خداوند به سزای این اعمال ننگین شان می رسند، این وعده خداوند است و انتقام این شهدا گرفته می شود.
گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت شهادت مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه را بر عهده گرفته است، جیش‌الظلم شاخه‌ای از گروهک تروریستی جند‌الشیطان به سرکردگی عبدالماک ریگی است که چندی پیش متلاشی و سرکرده این گروهک به دار مجازات آویخته شد، گروهک تروریستی جیش الظلم به گفته کارشناسان مسائل امنیتی، باقیمانده گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی است که با حمایت های آمریکا و عربستان تاکنون جنایات بیشماری را در استان سیستان و بلوچستان مرتکب شده  و از طریق خاک پاکستان به ان سوی مرزها گریخته است.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان اینکه مردم شیعه و سنی قدردان خون این شهدا هستند، خاطرنشان کرد: این شهدا فرزندان ما بودند که  که جان خویش را برای تامین امنیت کشور هدیه کردند و خون فرزندان مرزبان ما وحدت بخش آحاد جامعه است، پیامبر اکرم(ص) می فرمایند دو چشم آتش جهنم را نمی بیند چشمی که نیمه شب برای خداوند اشک می ریزد و چشمی که از مرزهای اسلامی حراست می کند، بدون شک این شهدای بزرگوار با شهدای صدر اسلام و شهیدان کربلا محشور می شوند.
به دنبال شهادت مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، امام جمعه مسجد مکی زاهدان و علما و سران طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه هایی این اقدام تروریستی را محکوم و از این گروهک تروریستی اعلام انزجار کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *