شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۹:۴۳
۰

پیش بینی 195 شعبه اخذ رای در ایرانشهر برای برگزاری انتخابات

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: 195شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.
پیش بینی 195 شعبه اخذ رای در ایرانشهر برای برگزاری انتخابات
پیش بینی 195 شعبه اخذ رای در ایرانشهر برای برگزاری انتخابات
به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات شورای شهر در ایرانشهر به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار می شود.
وی گفت: تمام امکانات و تجهیزات برای رعایت امانت داری و حفظ شکوه و عزت مردم ایران اسلامی به منظور حضور حداکثری در پای صندوق های رای در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری شهرستان ایرانشهر در نظر گرفته شده است.
داوودی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در برابر دسیسه ها و ترفندهای دشمنان افزود: دشمنان همواره با نقشه های مختلف سعی دارند مردم را از حضور در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دلسرد کنند.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی وابسته به آن خواهند زد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *