يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۵۲
۰
گزارش پهره از ادای دین یک ایرانی؛

کشاورز روستایی ایرانشهربرای پنج خانوار فرصت اشتغال فراهم کرد

کشاورز روستایی شهرستان ایرانشهر با حمایت از نسل جوان؛ فرصت اشتغال آنان را فراهم کرد.
کشاورز روستایی ایرانشهربرای پنج خانوار فرصت اشتغال فراهم کرد
کشاورز روستایی ایرانشهربرای پنج خانوار فرصت اشتغال فراهم کرد
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ عباس مشکی کشاورز و پرورش دهنده ماهی گرمابی یکی از کارآفرینان پرتلاش شهرستان ایرانشهر است که با حمایت از نسل جوان علاوه بر رونق کسب و کار خود؛ درآمدزایی جوانان بومی شهرستان را نیز فراهم نموده است.
 این کارآفرین پرتجربه در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: با توجه به علاقه شخصی و استعدادی که در این زمینه در خود یافتم سال 67 وارد این عرصه شدم که خوشبختانه با توکل وتلاشی که در این زمینه داشتم توانسته ام در رونق کسب و کار خود موفق باشم.
 

وی که حالا علاوه بر کشاورزی؛ با ایجاد یک استخر در مزرعه خود به کار پرورش ماهی گرمابی هم مشغول است می گوید: این استخر دو منظوره علاوه بر پرورش ماهی؛ آب زمین های کشاورزی اطراف را هم فراهم می کند.
عباس مشکی برداشت هرباره خود از این استخر را دو الی سه تن عنوان کرد و افزود: بچه ماهی های این استخر را با کمک جهاد کشاورزی از شهرستان زابل تأمین می کنیم که با توجه به مشابه بودن شرایط آب و هوایی از این لحاظ مشکلی در نگهداری این گونه وجود ندارد.
 

وی با ابراز رضایت از مسیری که در آن قرار گرفته است می گوید: اشتغال هر یک از افراد جامعه بر روی سرمایه های داخلی به طور قطع فرصت رونق تولید ملی را فراهم می کند؛ از این رو من هم با احساس مسئولیتی که در خود می دیدم تصمیم گرفتم شیرینی این موفقیت ملی را با سرمایه های جوان و بومی منطقه شریک شوم که خوشبختانه با این تصمیم در حال حاضر پنج خانوار درآمد خود را از این زمین کشاورزی دریافت می کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *