چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶
۰

مدیرعامل جدید (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) معرفی شد

علیرضا ارغایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر معرفی شد.
مدیرعامل جدید (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) معرفی شد
مدیرعامل جدید (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) معرفی شد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ عباس حاج فتحعلی ها معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر اظهار کرد: این شرکت در وضعیت فعلی در حال نوسازی است.
وی از خرید ماشین آلات جدید برای شرکت صنایع بلوچ ایرانشهر و نصب آن تا خرداد ماه سال آینده خبر داد و  گفت: بخش رنگ و چاپ این واحد نساجی در فروردین سال آینده به بهره برداری می رسد.
 

 
فتحعلی ها تصریح کرد: پیش بینی می کنیم این شرکت به عنوان کارخانه مادر در آینده بتواند علاوه بر تولید پارچه در سایر قسمتها با گسترش سرمایه گذاری در زمینه نساجی و پوشاک و تقویت زنجیره تولید از کشت پنبه تا خط تولید پارچه و پوشاک از کلیه ظرفیت های شهرستان استفاده نماید.
در ادامه این نشست با تقدیر از سید عبدالحسین سجادی مدیرعامل سابق شرکت گسترش صنایع بلوچ (کارخانه فراگیر بافت بلوچ) ایرانشهر، علیرضا ارغایی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
 

گفتنی است کارخانه فراگیر بافت بلوچ در سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد؛ در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند که در حریق سال 87 واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل امسال از لیست واگذاری به بخش خصوصی خارج و هم اکنون با ظرفیت کمتر از 300 کارگر مشغول به فعالیت می باشد.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 4398
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *