شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ۰۸:۴۰
۰
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان؛

ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت عامل بازدارندگی دشمن است/شهدای بمپور مایه افتخار لشکر ثارالله هستند

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: راه مصونیت کشور از آسیب ها؛ ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت در جامعه است.
ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت عامل بازدارندگی دشمن است/شهدای بمپور مایه افتخار لشکر ثارالله هستند
ترویج فرهنگ و گفتمان شهادت عامل بازدارندگی دشمن است/شهدای بمپور مایه افتخار لشکر ثارالله هستند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سردار حسین معروفی در نخستین یادواره 35 شهید بخش بمپور شهرستان ایرانشهر که با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار شد اظهار کرد:  شهدا به سان ستاره هایی هستند که بعد از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز هم راه را برای ما مشخص می کنند.
وی افزود: سرافرازی امروز ایران ثمره خون مجاهدانی است که با اخلاص و توکل دست رد بر سینه دشمن زدند و با اراده از آرمان های خداجویانه خود حفاظت کردند.
 

 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان مسیر شهدا را همراستا با مسیر پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت علیهم السلام، ولایت فقیه و رهبری عنوان کرد و بیان داشت: هدف از برپایی مجالسی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارد این است نسل های حال و آینده با حقیقت های دفاع مقدس آشنا شده و در مقابله با انواع دسیسه های ستیزجویانه در فضای مجازی و واقعی مقابله نمایند.
 

 
سردار معروفی شهدای بمپور را مایه افتخار لشکر ثارالله معرفی کرد و افزود: امروز جمعیت 35 نفری شهدای شیعه و سنی بخش بمپور مدال های افتخار کشور هستند که دلیرمردانی از جمله سردار شهید ولی فتح مرادی و سردار شهید یاسر بهشتی  از این خطه اند که با گذشت از خانواده و دلبستگی ها با جان و آبرو در راه خدا جهاد کردند.
وی بیان داشت: شهدا جان خود را در پشت سیم خاردارهای دشمن برای عزت امروز ایران نثار کردند تا مبادا ما در برابر موانع دنیوی و مادی گرفتار شویم.
 

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با یادآوری این نکته که شهدا ره صد ساله را یک شبه طی نمودند ادامه داد: هر کجا که ایران اسلامی با هوشیاری ملت هوشمند خود مقاومت کرد؛ دشمن مجبور به عقب نشینی شد که این امتیاز برگرفته از همان رشادت ها و حماسه آفرینی هایی است که دلیر مردان کشورمان با صلابت در جنگ تحمیلی به ابرقدرت ها اثبات کردند.
وی توکل بر خدا، اعتقاد قلبی به اسلام، عشق به سیره پیامبر و اهل بیت و اصل ولایت فقیه، حضور در صحنه ملت هوشمند ایران و عقبه تاریخی کشور را پنج مولفه استقامت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا عنوان کرد و افزود: از آنجا که این انقلاب را به سختی به دست آورده ایم عاقلانه است که در حفظ و حراست آن همه احساس مسئولیت نموده که به حمدالله تا به امروز در این مسیر موفق بوده ایم .
انتهای پیام/
کد مطلب: 4369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *