همزمان با سراسر کشور؛

آزمون نظام مهندسی بیش از 200 داوطلب در ایرانشهر برگزار می شود

27 بهمن 1394 ساعت 12:35

مديركل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان گفت: آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي با 231 نفر داوطلب پايان هفته جاري در ايرانشهر برگزار مي شود.


به گزارش پهره؛ ایوب کرد اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و تعين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي در روزهاي 29 و 30 بهمن ماه سال جاری بصورت سراسري در كل كشور برگزار مي شود که این آزمون در حوزه اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان با 231 داوطلب خانم و آقا به مدت دو روز در محل دانشگاه ولايت ايرانشهر برگزار خواهد شد.
وی گفت: آزمون نظام مهندسي صبح روز پنجشنبه با 115 نفر داوطلب در رشته هاي كارشناسي نظارت معماري ، نظارت عمران ، كاردان معماري، كاردان عمران و در عصر پنج شنبه با 38 نفر داوطلب در رشته هاي اجرا عمران ، اجرا معماري و در صبح جمعه با 78 نفر داوطلب در رشته هاي تاسيسات مكانيكي ، تاسيسات برقي ،محاسبات عمران ، طراحي معماري ،معماران تجربي  به پايان مي رسد.
رئيس اداره نظام مهندسي ايرانشهر از همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و مسئولين دانشگاه ولايت نیز برای طراحي سوالات و برگزاري و نظارت بر روند آزمون و تصيح اوراق و اعلام نتايج تقدير تشكر كرد.
انتهای پیام/ 3339


کد مطلب: 433

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/433/آزمون-نظام-مهندسی-بیش-200-داوطلب-ایرانشهر-برگزار-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir