رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

28 فروردين 1403 ساعت 10:01

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در پی پیش‌بینی بارش‌های رگباری در حالت آماده باش کامل است.


علیرضا ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با توجه به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده باش کامل است.


وی افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین  سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

  ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده باش هستند و همچنین با توجه به احتمال بروز آب گرفتگی و انسداد محور های مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار  در مناطق  صعب العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و  همچنین با تشکیل جلسات درون و برون سازمانی(فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی ها   اقداماتی  از جمله فعالسازی تیم های واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی  آمادگی خود را برای شرایط  پیشرو اعلام کردند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 431416

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431416/آماده-باش-کامل-اورژانس-۱۱۵-شهرستان-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir