معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد

3 آبان 1402 ساعت 9:05

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.


به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان رضا شریفی در نشست شورای اجتماعی استان بیان کرد: نگاه علمی در بعد مردمی‌سازی بدین معنی است که با اشراف به‌نظام مسائل باید نسخه‌ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.
 
وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر اتفاقات خاصی در سطح استان ایجاد شود و لایه‌های اجتماعی متناسب با این برنامه‌ریزی‌ها سازمان‌دهی گردد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ادامه داد: باید استان را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع کردن استان به‌مثابه سم کشنده است.
 
وی اذعان کرد: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.
 
شریفی تأکید کرد: حل معضلات و مشکلات مردم وظیفه ماست و هر یک از مسئولان که از این مهم ناتوان‌اند باید جای خود را به یک فرد توانمند بدهند.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ اجرا نشود تنبلی پاره‌ای از مسئولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در استان داریم که باید برای توسعه همه‌جانبه منطقه از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده کنیم.
 
انتهای خبر/ س https://asrehamoon.ir/vdcfcjdy0w6dvea.igiw.html
 


کد مطلب: 430858

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430858/اقدامات-مسئولان-باید-رضایتمندی-مردم-دنبال-داشته-باشد

پهره
  https://www.pahreh.ir