یک کارشناس مذهبی:

روز قدس پیروزی فلسطین یک وعده الهی بوده که به زودی محقق می‌شود

24 فروردين 1402 ساعت 16:33

کارشناس مذهبی گفت: ما در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان می‌آییم و حکومت پوشالی اسرائیل را محکوم می‌کنیم و این زمان روز پیروزی مسلمانان خواهد بود.










حجت‌الاسلام والمسلمین ادریس سابکی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به اینکه فلسطین محور وحدت جهان است، بیان کرد: ماجرای فلسطین مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله مشترک امت اسلامی بوده و سیاست‌های نظام ظالم سفاک دست یک ملت را از خانه و میهن، خاک آبا و اجدادی خود کوتاه کرده و می‌خواهند با تصمیم‌های شوم و پلیدی که دارند می‌خواهند مسلمانان را از مکان مقدس دور برانند.

وی افزود: پیروزی فلسطین محقق می‌شود این وعده الهی بوده و به گفته قرآن روزی با حمایت مسلمانان این وعده تحقق پیدا می‌کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: در حقیقت مومنان برادر یکدیگر هستند و ما به حرمت مسلمانان جهان در روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پا می‌خیزیم.

وی اضافه کرد: در واقع روز قدس به میدان می‌آییم و با شعارهای کوبنده خود این رژیم سفاک، پوشالی را محکوم می‌کنیم.

سابکی خاطرنشان کرد: یک نقطه قابل توجه این است که اگر دولت غاصب صهیونیستی می‌خواهد فلسطین را اشغال کند باید بداند مسلمانان جهان به حمایت از مسلمانان فلسطین به پا می‌خیزند و به میدان می‌آیند‌.

وی اظهار ‌کرد: هم‌افزایی مسلمانان بر محور قدس شریف همچون کابوسی لرای دشمن فمنیست و حامیانش چون آمريکای پلید است.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد:  من قاطعانه می‌گویم این تلاش‌های آمریکا و اسرائیل پلید به جایی نخواهد رسید و حرکت نزولی رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت و زمانی نخواهد گذشت که رژیم پلید و بی‌پايه اسرائیل ریزش خواهد کرد و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

وی گفت: مولای متقیان امام علی(ع) می‌گويد اگر مظلومی صدایش بلند شود مسلمانان و پیروان من به میدان خواهند آمد و اکنون دولتمردان روشنفکران جهان اسلام و احزاب و گروه‌های جوانان غیور به نحوی به میدان آمدند که غصه‌ها باید جایگاه خود را در این حرکت فراری یابند و نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا می‌کنند.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 430386

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430386/روز-قدس-پیروزی-فلسطین-یک-وعده-الهی-بوده-زودی-محقق-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir