شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۳۳
۰
سرپرست فرمانداری قصرقند:

تلاش مضاعف ضرورتی برای رسیدن به مهار تورم و رشد تولید است

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: مهار تورم و رشد تولید محصول برنامه‌ریزی علمی و تلاش مضاعف است.
تلاش مضاعف ضرورتی برای رسیدن به مهار تورم و رشد تولید است





به گزارش پهره مرتضی سایگانی در اولین جلسه شورای اداری سال جدید بیان کرد: کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه عملکرد سال گذشته، برنامه های اولویت‌دار و نقشه راه سال جدید خود را اعلام کنند.

وی افزود: در سال جدید همه باید در جهت تحقق شعار رهبر معظم انقلاب یعنی مهار تورم و رشد تولید گام برداریم.

این مسئول تصریح کرد: قسمتی از مهار تورم نیاز به تصمیمات ملی دارد و قسمتی نیز باید در جهت مهار تورم شهرستانی در منطقه قصرقند یعنی گرانفروشی اقدام کنیم.

 وی اضافه کرد: در بحث رشد تولید همه ما وظیفه داریم و باید از تمام توان و امکانات برای تحقق این امر مهم تلاش مضاعفی انجام بدهیم.

سایگانی خاطرنشان کرد: ملت ايران يک ملت قوي و انقلابي است و در موقعیت‌های حساس همواره پاي كار نظام بودند.

وی عنوان کرد: در شهرستان قصرقند حل مشكلات و دغدغه‌های مردم در مواردي همچون راه، بهداشت و درمان، آب، برق همواره در صدر اولويت‌ها بوده و در سال جديد اين روند بايد تسريع شود.

سرپرست فرمانداری قصرقند خاطرنشان كرد: در سایه تعامل و همکاری مسئولان وتمام ارگان‌ها شاهد توسعه روزافزون شهرستان قصرقند در تمامی حوزه‌ها خواهیم بود.

وي عنوان كرد: روسای ادارات و دستگاه‌های اجرايي ضمن ارائه عملکرد خود در سال گذشته، طرحها برنامه‌های اولویت‌دار و نقش راه خود در سال جديد را به فرمانداری ارسال و در جهت تحقق برنامه های اولویت دار خود تلاش مضاعف کنند.

سايگاني از بخشداران، دهیاران ،شهرداران، عوامل راهداری، هلال احمر، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های خدمت‌رسان، میراث فرهنگی و گردشگری و تک تک ادارات و دستگاه‌هایی که در تعطیلات نوروز پای کار بودند و تلاش کردند و خدمات شبانه روزی را انجام دادند تقدیر و تشکر كرد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430374
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *