جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۲۱
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی:

حذف بروکراسی اداری تولید را دو چندان و تورم را مهار می‌کند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بروکراسی اداری و کاغذبازی در راستای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است باید حذف شود.
حذف بروکراسی اداری تولید را دو چندان و تورم را مهار می‌کند




محمدجواد سجادی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به شعال سال بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای پیام نوروزی با اشاره به تقارن بهار طبعیت و بهار معنویت شعار امسال را مهار تورم و رشد تولید نامیدند.

وی افرود: مقام معظم رهبری نامگذاری شعار سال جدید را که همان مهار تورم و رشد تولید است با درایت، بصیرت و هوشمندی تعیین کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: باید یادآور شد که تحقق شعار سال ۱۴۰۲ نیازمند حذف بروکراسی اداری و قوانین دست‌وپا گیر است.

  وی اضافه کرد: در حقیقت حمایت کردن از سرمایه‌گذاران و حذف بروکراسی اداری می‌تواند راهی برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید و ایحاد اشتغال بگشاید. 



سجادی اظهار کرد: همچنین برای تحقق شعار سال می‌طلبد که يک همگرایی بین دولت، مجلس و قوه قضائیه و نهادهای ذیربط حمایتی صورت بپذیرد تا مراجعه کننده برای تولید دیگر گرفتار مسائل رفت‌وآمد اداری نشود.

 این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عواملی که به‌ تحقق شعار سال کمک می‌کند این است که باید کار و تلاش جهادی انجام شود و همچنین خدمت صادقانه نیز باید در وجود مسئولان به ویژه مدیران تقویت شود.

وی با بیان اینکه هر خدمتی که خالصانه به مردم شود سبب می‌شود که امید در وجودشان دوچندان شود، عنوان کرد: مدیران اجرایی باید در میدان عمل حضور داشته باشند و برای رفع مشکلات ملت تمام تلاششان را به کار بگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مدیران نباید به صورتی عمل کنند که فقط منفعت شخصی خود را در نظر بگیرند و باید به وظایف خود به خوبی آگاه باشند و اهل پارتی بازی نباشند چون این موضوع مشکلات جامعه را دو چندان می‌کند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430373
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *