چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳
۰
در همایش سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان ایرانشهر؛

وحدت عملی همچون سدی آهنین در برابر نفوذ دشمن در جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: وجود وحدت عملی بین برادران سنی و شیعه مانع از نفوذ دشمنان در جامعه اسلامی می‌شود و همه باید در همین زمینه گام بردارند.
وحدت عملی همچون سدی آهنین در برابر نفوذ دشمن در جامعه اسلامی است
 
به گزارش پهره؛ سردار احمد شفائی در همایش سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد بیان کرد: مردم استان همچون سدی آهنین در برابر فتنه‌های سخت و ناگواری که دشمنان قسم خورده در سال ۱۴۰۱ طراحی کرده بودند مقاومت کردند و به فضل الهی توانستند با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به سخن مقام عظمای ولایت که فرمودند: «طراحی دشمنان خوب بود و از همه ظرفیت‌ها به شایستگی بهره‌مند بودند اما در برآوردها دچار خطای راهبردی یا استراتژیکی شدند» افزود: امسال مجاهدت، بصیرت و حضور در میدان نیاز است.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری امسال را همچون سال‌های گذشته به شعار سال مزین کردند و در حقیقت مهار تورم و رشد تولید نیاز اصلی جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: همه متولیان و آن‌هایی که ذیل چتر انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند رسالت‌هایی دارند که یکی از اولویت‌هایی که باید به آن توجه کنند عملیاتی کردن فرامین رهبری است.

 شفائی با بیان اینکه سیستان‌وبلوچستان یکی از استان‌هایی است که بی‌نهایت ظرفیت دارد عنوان کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و از مردم بوده و با تمام توان و ظرفیت شان دوشادوش مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت انقلابی، متدین، مردمی نیز دغدغه مند است، گفت: هیچ بهانه‌ای از سوی مسئولین در راستای کوتاهی کردن در خدمتگزاری به مردم پذیرفتنی نیست.

فرمانده سپاه اظهار کرد: یکی از پیش‌نیازهای اتفاق‌های مبارک همان در کنار هم بودن، تقویت وحدت عملی است و خداوند متعال نیز برکتش را زمانی نازل می‌کند که به این مهم توجه شود و با تمام توان خالصانه مجاهدت کنیم.

وی با بیان اينکه در سطح کلان کشور به استان نگاه ویژه ای شده است بیان کرد: به عنوان مثال در راستای طرح آبرسانی بیش از سی طرح در استان ما برنامه ریزی شده که اجرا شود و این موضوع برای این منطقه نقطه قوتی به شمار می‌رود.

شفائی تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی بوده و برای کاهش آلام مردم تلاش می‌کند و برابر مصوبات قانونی وظیفه حراست از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد و هیچ محدودیتی ندارد و هر جا احساس شود که مردم و انقلاب به حضور  سپاه نیاز دارد ورود می‌کند.

در این همایش محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر با بیان اينکه حفظ انسجام و وحدت سبب بقای نظام جمهوری اسلامی شده است گفت: دشمنان در فتنه‌های اخیری که در راستای ضربه زدن به نظام برنامه‌ریزی کرده بودند شکست خوردند و جز حقارت و ذلت چیزی دیگری نصیب شان نشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایرانشهر افتخار میزبانی ولایت فقیه را داشتند و در راستای مدافع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و تابع دستورات ولی فقیه خود هستند.

وی اظهار کرد: در حقیقت ثمره همایش سران طوایف و معتمدین و ریش‌سفیدان تقویت وحدت، انسجام بین جامعه مسلمین را در پی خواهد داشت.

در ادامه همایش سران طوایف سردار شهبیک نارویی یکی از سران طوایف در جنوب سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: ایران اسلامی دشمنان فراوانی دارد که با پیاده‌سازی‌ نقشه‌های شوم فراوان به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه بودند.

وی ادامه داد: سیستان‌وبلوچستان با داشتن مردمان فهیم و جوانان بابصیرت و بسیجیان سلحشور فتنه‌های دشمن را خنثی و همچون همیشه آن‌ها را دچار یاس و ناامیدی کردند.

نارویی تصریح کرد: مردمان این مرزوبوم انتظاراتی از مسئولان دارند که با همکاری آنان بسیاری از مشکلات معیشتی آن‌ها حل می‌شود.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *