سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۸
۰
یک کارشناس سیاسی:

سپاه پاسداران نقشه‌های شوم استکبار جهانی را در اغتشاشات اخیر خنثی کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون همیشه در اغتشاشات اخیر هم همه کوشش‌های غرب را در اجرای پروژه‌های اختلاف‌افکنی و آشوب در کشورهای منطقه نقش بر آب کرده است.
سپاه پاسداران نقشه‌های شوم استکبار جهانی را در اغتشاشات اخیر خنثی کرد






حليمه پیری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: پارلمان اروپا در ادامه اقدامات ضدایرانی و مواضع مداخله‌جویانه اخیر خود در امور ایران، روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه 1401 با‌ تصویب طرحی ضدایرانی، خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به تروریستی اتحادیه اروپا شد.

وی افزود: پارلمان اروپا در راستای حمایت از اغتشاشات و تکرار اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، در قطعنامه‌ای با ادعای پاسخ اتحادیه اروپا به تظاهرات‌ها و اعدام‌ها در ایران، با ادبیاتی مداخله‌جویانه عنوان کرده که ایران باید مجازات آشوبگران را به حالت تعلیق درآورد و مجرمانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شدند را آزاد کند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه نیروی نظامی و رسمی جمهوری اسلامی آن‌هم در این برهه زمانی حاکی از عصبانیت غرب از امنیت آفرینی سپاه و نقش ویژه این نهاد انقلابی در مهار اغتشاشات اخیر است.

وی با اشاره به عصبانیت دشمن از سپاه، اضافه کرد: اقدام کور اروپایی‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتفاقاً هویت و چهره درخشنده این نهاد رسمی نظامی ایران را در افکار عمومی جهان روشن‌تر خواهد ساخت و ثابت خواهد کرد که اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش مؤثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده است.

پیری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند دهه گذشته تاکنون همه کوشش‌های غرب در پروژه‌های اختلاف‌افکنی و آشوب در کشورهای منطقه را نقش بر آب کرده است.

وی عنوان کرد: حراست از استقلال و امنیت کشور، سرنگونی داعش، دستگیری و به تور‌انداختن جاسوس‌ها وحفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه‌طلب‌ها و مقابله با منافقین، تبدیل ایران به یکی از 10 قدرت نظامی جهان، حفظ امنیت آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، ارتقای قدرت فضایی و ماهواره‌های امید، ارتقای قدرت و توان موشکی و پهپادی ایران، برگزاری رزمایش‌های متعدد و مکرر نظامی، رسالت‌های اجتماعی در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله، بسیج مردم و محرومیت‌زدایی، تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت تنها گوشه‌ای از موفقیت‌ها و افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که  خواب را از دشمنان این نظام و انقلاب گرفته است.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: هدف دیگر مصوبه پارلمان اروپا که با استقبال آمریکا و اسرائیل همراه بود به زانودرآوردن ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

وی بیان کرد: اقدامی که بدون واکنش نخواهد بود و مسئولین نظامی و کشوری ما قطعا پاسخ کوبنده آن را خواهند داد اقدامات ضدایرانی شان بوده و به قول وزیر امور خارجه ما این کار اروپا شلیک به پای خودشان بوده است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430303
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *