چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۰۸
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شد/ جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران قوی به کوری چشم دشمنان، با پشتکار و مقاومت، اراده به مسیر خود ادامه می‌ دهد.
به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی ۴۴ ساله شد/ جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه دو راهبرد اصلی در دهه فجر است






محمد هراتی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با گذشت چهل و چهار سال از عمر بابرکت انقلاب ایران اسلامی همچنان در همه زمینه‌ها پیشرفت و توسعه را در برداشته و هیچ وقت این رشد و شکوفایی متوقف نخواهد شد.

وی افزود: آن نهال کوچک انقلاب اسلامی اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال به یک درخت تناور و تنومند تبدیل شده که دشمنان نظام اسلامی تحمل دیدن آن را ندارند و از رویارویی با ایران قوی همچون همیشه ترس و هراس دارند.



این مقام مسئول تصریح کرد: جشن انقلاب اسلامی و یوم الله دهه فجر همزمان با سراسر در تمام پایگاه‌ها، مساجد با حضور باشکوه مردم ولایتمدار ایرانشهر در این شهرستان برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: در شهرستان ایرانشهر برنامه‌های دهه فجر با محوریت پایگاه ها و در مساجد برگزار که با اجرای بیش از یکصد برنامه دنبال خواهد شد.

هراتی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که در دهه فجر اجرا می‌شود شامل گلبانگ انقلاب در مدارس، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری جشن انقلاب در پایگاه ها و نشست‌های جهاد تبیین، افتتاح چندین پایگاه بسیج از آن جمله خواهد بود.

وی عنوان کرد: رویکردهای اصلی برنامه‌های سپاه شهرستان ایرانشهر بر سه مبنای جهاد تبیین، امیدآفرینی و نشاط افزایی و جهاد خدمت رسانی طراحی شده که در همه مناطق روستایی و شهری این منطقه اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: رزمایش های سراسری الی بیت المقدس ۱۳ به نام و یاد شهید آرمان علی وردی، راه اندازی کاروان جشن ۴۴، رزمایش کمک های مؤمنانه هم از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج است.

وی اضافه کرد: رزمایش الی بیت‌ المقدس 13 نیز با حضور دسته‌های رزمی گردان‌های بسیج پایه در راستای ارتقاء آمادگی‌های دفاعی و امنیتی بسیجیان برگزار می‌شود.

هراتی با اشاره به متفاوت بودن دهه فجر امسال عنوان کرد: سال گذشته رئیس جمهور آمریکا گفته بود که مردم ایران جشن پیروزی انقلاب ۱۴۰۱ را نخواهند دید اما به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی و با همراهی مردم، ایران قوی در دهه فجر خواهیم دید.


انتهای خبر/
کد مطلب: 430286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *