دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
۰
سرپرست فرمانداری قصرقند:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر برای جوانان تبیین شود

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تببیین شود.
دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر برای جوانان تبیین شود



به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مرتضی سايگانی، سرپرست فرمانداري شهرستان قصرقند در جلسه شورای اداری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر با اشاره به دستور کار جلسه پیرامون ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارکه فجر این منطقه بیان کرد: ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی است.

 وی افزود: ایام الله دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا بوده و علی رغم دشمنی‌های متعدد نظام استکباری، کشور در تمامی زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: اهمیت دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تشریح شود و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، خدمتگزاران و مسئولان قرار بگیرد.

 وی اضافه کرد: همگان با برنامه ریزی صحیح و مسوولانه و فضا سازی مناسب در برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر تلاش کنند تا زمینه اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر فراهم شود و به بهترین شکل ممکن ارزش‌های انقلاب اسلامی به قشر جوان و نوجوان شناسانده شود.

سرپرست فرمانداری قصرقند عنوان کرد: با توجه به نزديك شدن ايام نوروز اين جلسه نيز با هدف بررسي ارائه خدمات به مسافران برگزار شد.

سايگاني با اشاره به میزبانی از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: تمامی نهادهای خدماتی و اداری در بخش های مختلف اسکان و پذیرایی، بهداشت و درمان، فرهنگی، رفاهی، نظارت و امنیتی آمادگی لازم را داشته باشند. 

وی گفت: تشکیل کمیته ها و تجهیز تمامی امکانات شهرستان قصرقند و نیروها همراه با  تهیه اسامی کشیک های نوروزی به صورت شبانه روزی از جمله اقدامات ستاد نوروزی این منطقه است.


انتهای خبر/
کد مطلب: 430279
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *