پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸
۰
رئیس آموزش‌و‌پرورش ایرانشهر:

جهادتبیین در مدارس ضروری است/ انحراف اذهان عمومی، هدف اصلی دشمن

رئیس آموزش‌و‌پرورش ایرانشهر گفت: دشمنان در رسانه‌ها برای انحراف اذهان عمومی فعالیت می‌کنند.
جهادتبیین در مدارس ضروری است/ انحراف اذهان عمومی، هدف اصلی دشمن
عبدالغفور حسینی، رئیس آموزش‌و‌پرورش ایرانشهر در گفتگو با خبرنگارپهره بیام کرد: ما در کل عالم دو تا موجود خیروشر داریم که باید در راه خیر یا شر قرار بگیریم و نمی‌توانیم بگوییم ما میانه هستیم بلکه باید همه از خیر بهره ببرند.


وی با بیان اینکه امروزه آمریکا، اسرائیل، صهیونیست و انگلیس نمادهایی از شیطان هستند، افزود: در گذشته این شیطان‌ها چه بلاها سر کشورهای اسلامی آوردند.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی تنها کشوری بوده که استقلال دارد و اگر مشکل اقتصادی داریم مربوط به مباحث مدیریتی است‌.

وی اضافه کرد: تنها مسئله‌ای که تا به امروز باعث پیروزی مردم در مقابله با دشمن شده مقاومت بوده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمام جهان کفر با همه ابزارهای خودش به جنگ یک کشور ۸۰ میلیونی که مظهر مقاومت است آمده در حالی که تفکر مردمان ایران در سرتاسر جهان پخش شده و زبانزد جهانیان است.

وی عنوان کرد: ایران یک کشور فارسی زبان بوده که ۲۳۹ شبکه فارسی زبان در انگلیس، آمریکا و کشورهای اطراف وجود دارند که دائم علیه این منطقه اخبار دروغ، کذب و نامربوط را پخش می‌کنند.

رئیس آموزش‌وپرورش ایرانشهر تصریح کرد: در حالی که برای کشور چین با بیش از یک میلیارد جمعیت یک شبکه در جهان وجود ندارد که بخواهد بر علیه این کشور حرف بزند.

وی بیان کرد: اکنون جنگ در راستای شيعه و سنی، ایرانی و غیرایرانی نیست بلکه فراتر از این حرف‌ها بوده و در حقیقت بین تفکر اسلام واقعی  و ضد استکباری است.

 حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان در شرایط کنونی جامعه روزانه صدها خبر دروغ نشر می‌دهند که در این زمينه باید تدبیر اساسی در زمینه کنترل فضای مجازی و رسانه‌ها داشت که از طریق این ابزارها دشمن روی اذهان عمومی کار می‌کند. 

رئیس آموزش‌وپرورش ایرانشهر گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" نظم نوین جهانی در واقع یکی از پایه‌های قدرتش ایران بوده و ایران اسلامی کشوری ابرقدرت است.

وی اضافه کرد: اکنون باید به مسئله امیدآفرینی در جامعه توجه ویژه شود و وظیفه فعلی ما این است که روشنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون جنگ اصلی بین خیر و شر، پیروان شیطان و الهی بوده، افزود: مسئله‌ای که باید به آن‌ توجه ویژه شود جهاد تبیین است که همگان به خصوص اهل علم باید در مدارس، دانشگاه ها از این امر غافل شوند. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430273
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *