شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲
۰
زمستان بازار دلالان را داغ کرد؛

کمیاب شدن کپسول گاز در شهرستان بمپور/ بهره برداران نفت سفید مرحله اول را دریافت نکردند

نایاب شدن سیلندرکپسول گاز مایع در شهرستان بمپور همه ساله با سرد شدن هوا مشکلات مردم را دو چندان می‌کند.
کمیاب شدن کپسول گاز در شهرستان بمپور/ بهره برداران نفت سفید مرحله اول را دریافت نکردند





به گزارش پایگاه خبری پهره؛ بمپور در بیست کيلومتری ايرانشهرقرار دارد و اولين شهري بوده که از نعمت گاز طبيعي برخوردار شده در حالی که مردمان این مرزوبوم برای تامین سیلندرگاز هنوز مشکل دارند و به ویژه در فصل زمستان در آن سوز سرما در صف‌های بسیار طولانی توزیع کپسول گاز بمانند تا شاید نوبت به آن‌ها هم برسد.


توان خرید کپسول آزاد را ندارم

در این راستا بامری، یکی از شهروندان بمپوری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: فصل زمستان که از راه می‌رسد حضور دلالان در حوزه خرید سیلندر کپسول گاز دو برابر می شود و همین موضوع باعث شده که شهروندان به راحتی نتوانند حداقل یک سیلندرگازمایع برای خانه خود جهت پخت و پز تامین کنند.

وی با بیان اینکه توان خرید کپسول آزاد را ندارم، افزود: مسئولین ذیربط باید در این زمینه فکر اساسی داشته باشند تا مشکل را به صورت ریشه ای حل کنند.

این شهروند بمپوری تصریح کرد: صف‌های طولانی  سیلندرگاز مایع تا کی ادامه خواهد داشت باید شهروندان برای خرید یک عدد کپسول نیمی از روز را در انتظار به‌سر ببرند که شاید وقتی نوبت آن‌ها می رسد توزیع کننده نگوید که به اتمام رسیده و فردا مراجعه کنید.


سیلندر کپسول گاز مایع به صورت الکترونیکی توزیع می شود 

در این راستا سلمان برهانی، فرماندار شهرستان بمپور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده های احتمالی، تحویل و توزیع سیلندرگازمایع با کارت بانکی و به صورت الکترونیکی و بر مبنای سهمیه خانوارها صورت بپذیرد، در صورت کوتاهی نمایندگی‌های توزیع با متخلف برخورد قانونی و معرفی به تعزیرات حکومتی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه تأسیسات پرس ایران گاز شهرستان بمپور بخش‌هایی از شهرستان‌های ایرانشهر، لاشار و دلگان را تحت پوشش قرار داده  مقرر شده شرکت ذکر شده نسبت به جذب، حمل به موقع گاز مورد نیاز اقدام و همچنین پیگیری های لازم به منظور افزایش سهمیه را در دستور خود قرار بدهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ادارات صمت و تعاونی روستایی به همراه بخشداران به صورت مستمر عملکرد عاملین توزیع نفت و گاز شهرستان بمپور را مورد رصد و پایش قرار داده و گزارش‌های بازدید را مکتوب به کارگروه  اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در رفع مشکل به وجود آمده در سهمیه نفت سفید و گاز مایع، شرکت نفت ایرانشهر نسبت به افزایش نیروی انسانی مستقر در اداره تعاونی روستایی شهرستان اقدام کند.

برهانی اضافه کرد: با توجه به عدم دریافت کلیه بهره برداران نفت سفید در مرحله اول دربازه زمانی مشخص شده، پیرو پیگیری و تماس تلفنی  بنده با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه نفتی چابهار، مهلت دریافت نوبت اول سهمیه نفت سفید تمدید شد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430268
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *