دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۶
۰
در مراسم سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر؛

دشمنان به ایران اسلامی نگاه چپ نمی تواند کند/هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از مقاومت در مقابل دشمن است

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دوران انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلفی پیش آمده که مقام معظم رهبری می‌فرمودند: صبر داشته باشید و با رحمت و عطوفت برخورد کنید.
دشمنان به ایران اسلامی نگاه چپ نمی تواند کند/هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از مقاومت در مقابل دشمن است







به گزارش پهره؛ سیزدهمین همایش خورشید ولایت در دانشگاه ولایت ایرانشهر با حضور امامان جمعه معزز و علماء شیعه و سنی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مدیران و مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی این منطقه برگزار شد.

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در همایش خورشید ولایت که در دانشگاه ولایت ایرانشهر با حضور اقشار مختلف شیعه و سنی این شهرستان برگزار شد با اشاره به وقایع اخیر، بیان کرد: وقتی گزارش استان به مقام معظم رهبری رسید ایشان به طور جد مسائل را پیگیری و نمایندگانی از طرف شان به منطقه آمدند و تمام موارد را بررسی کردند.


وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلفی پیش آمده که مقام معظم رهبری می‌فرمودند: صبر داشته باشید و با رحمت و عطوفت برخورد کنید.

این خطیب جمعه تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: هزینه تسلیم شدن به مراتب بیشتر از مقاومت در مقابل دشمن است، ببینید حکومت‌هایی که تسلیم شدند جایگاه آن ها کجاست، که باید این فرموده ایشان حتما مورد توجه ما باشد. 


وی اضافه کرد: در جنبه‌های مختلفی در کشور پیشرفت خوبی داشتیم که اینها اقتدار نظام است که دشمن از نظر نظامی دانسته که نمی‌تواند به کشور نگاه چپ کند.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *