یک کارشناس مذهبی؛

جهاد تبیین بهترین راهکار مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمن در رسانه ها است/ هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند قوت و قدرت نظام اسلامی را در هم بشکند

6 آذر 1401 ساعت 9:52

حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری گفت: اکنون لازم است در کشور دولتمردان با آرامش به کار خود بپردازند و بدانند که هیچ چيز نمی تواند قوت نظام را از بین ببرد.








حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری، کارشناس مسائل در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: فتنه در واقع به عملی گفته می شود که در جبهه حق و باطل شناخته نمی شود و اتفاقات جدید که به صورت آشوب در کشورمان اتفاق افتاد در برنامه ریزی و پیاده سازی آن برنامه ها دست آمریکا دیده می شود.

وی افزود: دشمنان جنگ ترکیبی به راه انداخته که این یک بخش و حلقه پیاده سازی  توطئه های دشمنان نظام و اسلام است‌.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: حلقه اول توطئه های دشمنان می توان به بحث بزرگنمایی در راستای مشکلاتی که برای کشورمان ایجاد کرده اشاره داشت که در واقع از نظام هیولا ساخته است.


وی با بیان این که اکنون فضای مجازی برای دشمنان بهترین بستر است، خاطرنشان کرد: حلقه دوم که دشمنان از آن به عنوان ابزاری برای آشوب  استفاده می کند مباحث اقتصادی است که به نحو مختلف این مسائل را به گونه ای دیگر جلوه می دهند.


وی اضافه کرد: حلقه سومی که در راستای بزرگنمایی کردن مشکلات د کشورمان توسط دشمن اشاره داشت بحث رویداد سازی سریع دشمنان است که به‌ گونه ای نشان می دهد که جوانان در حال تجمع و اعتراض کردن علیه کشورشان هستند که این کاملا در فضای حقیقی در ایران اسلامی در حال انجام نیست و کذب می باشد و با این رویکرد دشمن روی بحث تفکر انتقادی ملت ما کار می کند که باعث تشويش اذهان عمومي شود. 

 
این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: آمریکا تاکنون نتوانسته در راستای جنگ نظامی با ایران مقابله کند به همین منظور اکنون وارد جنگ نرم با ما شده که به اهداف خود برسد. 


وی عنوان کرد: اکنون در جنگ فرهنگی ما خیلی عقب افتادیم و دشمن فرق بین اعتراض و اغتشاش را نمی داند که اعتراض در محیط مسالمت آمیز انجام می شو ولی آتش زدن اموال عمومی اغتشاش است.

وی عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این جنگ دشمنان به خاطر قوت نظام و کشور است و در واقع هر کسی این اغتشاشات را به کمبود کشور ربط بدهد دروغ گفته چون دولت تمام تلاش خود را در دوره رئیسی انجام داده تا تحریم‌ها را دور بزند.


حجت الاسلام قنبری گفت: برخی گویند با اعتشاشت مقابله کنید اما مقام معظم رهبری فرمودند دست نگه دارید این ها جوانان ما هستند بگذارید تا با واقعیت روبرو بشوند و خودشان به حقیقت پی ببرند.

وی اضافه کرد: دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته پس باید به شکل ترکیبی این مشکلات حل بشود و هر  کسی می تواند جهاد تبیین انجام بدهد تا مردم به واقعیت پی ببرند.


وی عنوان کرد: اکنون لازم است در کشور دولتمردان با آرامش به کار خود بپردازند و بدانند که هیچ چيز نمی تواند قوت نظام را از بین ببرد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 430179

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430179/جهاد-تبیین-بهترین-راهکار-مقابله-هجوم-تبلیغاتی-دشمن-رسانه-هیچ-چیز-کس-نمی-تواند-قوت-قدرت-نظام-اسلامی-هم-بشکند

پهره
  https://www.pahreh.ir