جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۵
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

تمام دستاوردهای بسیج برای مردم بازخوانی شود/ یکی از راهبردهای کنونی دشمن دروغ و فریب در فضای مجازی است

امام جمعه ایرانشهر گفت: در شرایط فعلی یکی از راهبردهای دشمنان دروغ و فریب است و اگر ما بتوانیم روایت واقعی و تولید محتوا داشته باشیم مکر دشمن را در فضای مجازی با شکست روبرو خواهیم کرد.
تمام دستاوردهای بسیج برای مردم بازخوانی شود/ یکی از راهبردهای کنونی دشمن دروغ و فریب در فضای مجازی است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر در مصلی فاطمه الزهرا(س) ایرانشهر در بین نمازگزاران بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: در پنجم آذر ماه امام راحل دستور تاسیس بسیج مستضعفین را داد و باید به این فرهنگ در قرآن ذکر شده که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. 

این خطیب جمعه تصریح کرد: بسیج در عرصه های مختلف حضور داشته و باید دستاوردها و کلیه فعالیت های بسیج و بسیجی مورد بازخوانی قرار بگیرد. 

وی اضافه کرد: در فتنه اخیر نیاز و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب ضرورت بود و اکنون سعی دشمن این است که این عرصه را نشان کند و بسیج هم طبق فرموده قرآن بیان می کند که در برابر دشمن ضعف و سستی و سازشی نداریم و نخواهیم داشت. 

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی است که در دوران دفاع مقدس عملیات متعددی داشتند و این نیروها توان دریایی خود را به رخ دنیا کشیدند و اقتدار آنان یک ضرورت است.

وی عنوان کرد: نهم آذر ماه مصادف با روز پرستار و لادن حضرت زینب (س) بوده، از جمله القابی که به این بانوی بزرگوار لقب دادند قهرمان کربلا است.

این خطیب جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بین مردم اصفهان، اذعان کرد: امروز حالتی که در برابر دشمن داریم مسئله پیشرفت است در حقیقت دشمنان رکود و توقف را برای مردم ما خواهان هستند و هدف شان این است آنان را دچار یاس و ناامیدی کنند.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی یکی از راهبردهای دشمنان دروغ و فریب است و اگر ما بتوانیم روایت واقعی و تولید محتوا داشته باشیم مکر دشمن را در فضای مجازی با شکست روبرو خواهیم کرد که در این زمينه لازم است جوانان آتش به اختیار به میدان بیایند. 

انتهای پیام/
کد مطلب: 430176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *