دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰
۱
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

تصرف ذهن و فکر؛ سناریوی دشمن در جنگ شناختی/ هدف دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

سردار محمد کرمی با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه گفت: دشمن میخواهد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند.
تصرف ذهن و فکر؛ سناریوی دشمن در جنگ شناختی/ هدف دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است







به گزارش پهره با نقل از عصرهامون، سردار کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان زاهدان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان رسالت بزرگی را برعهده دارد و اصل هر کشوری آموزش و پرورش است چه در حوزه اجتماعی یا فرهنگی که رسالت مهم در امر تربیت نسل آینده هر کشوری را آموزش و پرورش آن کشور ایفا می کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان بهترین ظرفیت های اقتصادی را دارد و سرمایه انسانی بسیار جوان و خوبی را دارا می باشد همچنین در حوزه تجاری ارتباط خوبی با همسایگان پاکستانی و افغانستان ایجاد شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حوزه کشاورزی در وضعیت مطلوبی در استان هستیم که بخشی از میرجاوه تا جالق به طول 300کیلومتر که در حال کاشت باغ خرما و گردومی‌باشد و دومیلیون نهال موز در منطقه زر آباد در حال کشت است.

وی نقش خانواده در کنار آموزش و پرورش را مهم توصیف کرد و گفت: شکل ارتباط مدرسه با خانواده باید بازنگری شود تا شاهد رشد و پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

سردار کرمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: دشمن در جنگ شناختی بسیار فعال می باشد و اشتغال ذهن ها و هدایت ذهن ها را هدف قرارداده است و با تمام ابزار کار می کند تا امت اسلامی شکل نگیرد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: دشمن میخواهد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند و مقام معظم رهبری فرمودند که در بین شیعه و سنی افراد تند رویی وجود دارد که باید مراقبت شوند و کسانی که بی حساب قلم میزنند و مطلب داخل فضای مجازی منتشر میکنند باید پاسخگو باشند، دشمن در زمان جنگ به تمامی کشورها می‌گفت که تجهیزات جنگی به ایران نفروشند اما امروز با تلاش جوانان و نخبگان عزیز دشمن ترس و وحشت خرید دیگر کشورها از سلاح های پیشرفته ایران را دارد.

انتهای پیام/

  
کد مطلب: 430098
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *