دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۰۶
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

هشدارهای هواشناسی درباره جاری شدن سیلاب جدی گرفته شود/ستاد مدیریت بحران با تمام توان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند

علی شعبانی گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ایرانشهر با تمام توان در خدمت شما مردم عزیز بوده و آماده هر گونه اقدام لازم برای رفع مشکلات احتمالی در سطح شهرستان ایرانشهر است.
هشدارهای هواشناسی درباره جاری شدن سیلاب جدی گرفته شود/ستاد مدیریت بحران با تمام توان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنا به پیش بینی های کارشناسان سازمان هواشناسی و دستگاه های اجرایی ذیربط، انتظار می رود که از بعد از ظهر امروز تا روز های پایانی هفته، در مناطق مختلف استان به ویژه حوزه سرزمینی ایرانشهر و شهرستان های جنوب استان الطاف خداوندی و باران رحمت الهی، جان و جهان مان را بهره‌مند و نشاط و زندگی بخشد.
وی افزود: چنان که از سوی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و کارگروه های شهرستان ها و ادارات اجرایی در بخش های تخصصی و حوزه های ماموریت اطلاع رسانی کرده و هشدارهای فراوان و لازم دادند به لحاظ پیش بینی فراگیری و مقدار بارندگی مورد انتظار و احتمال جاری شدن سیلاب در حجم بالا و طغیان رودخانه ها و آبگیری نقاط پست و گود زمین و معابر و خیابان های شهرها و روستاها، بار دیگر ضمن معطوف کردن نظر تمامی عزیزان به حساسیت شرایط( هشدار وضعیت قرمز) و تاکید بر رعایت هشدارها و تذکرات کارشناسان و ادارات و ستادها خواهش می کنم با تدبیر و درایت، آرامش و بردباری و رعایت موارد اعلام شده و اطلاع رسانی هر مورد لازم در اسرع وقت و همکاری جمعی به ویژه با کمیته ها و دست اندرکاران کارگروه مدیریت بحران شهرستان، از هر گونه خطر و آسیب و خسارت پیشگیری کنیم تا رحمت خداوندی روح و روان و جان مان را سیراب و لذت و شیرینی نعمت والای زندگی برای همگان افزون و پایدار شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: اولویت اول و اساسی این است که با آمادگی و هوشیاری و دقت و درایت، در حفظ جان خود و عزیزان و همشهریان کوشا باشیم.
وی اضافه کرد: بنابراین از هر موقعیتی که احتمال خطر سیلاب، ریزش تاسیسات، آبشستگی و آب بردگی و رانش زمین و ریزش کوه می رود افراد، دام و تجهیزات و لوازم و اموال قابل انتقال را جابجا و حفظ کنیم.
شعبانی خاطرنشان کرد: امکانات و ابزار قابل استفاده برای مواقع بحران و نیاز به کمک سالم و آماده بهره برداری باشند.
فرماندار ایرانشهر عنوان کرد: شکر نعمت الهی آن است که با تدبیر و خردمندی و پیش بینی و حزم و احتیاط از فیوضات الهی به کمال برخوردار شویم.
وی گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ایرانشهر با تمام توان در خدمت شما مردم عزیز بوده و آماده هر گونه اقدام لازم برای رفع مشکلات احتمالی در سطح شهرستان ایرانشهر است.
وی بیان کرد: نظر به آغاز بارندگی همراه با وزش باد و گزارش شدت بارندگی‌ها از مناطق مختلف شهرستان ایرانشهر شایسته ضمن تاکید مجدد بر آمادگی لازم همکاران زیر مجموعه، تدابیر لازم جهت پشتیبانی و اعزام ماشین آلات سبک و سنگین و اقلام حمایتی برای شهرستان های همجوار در صورت اعلام نیاز، اتخاذ کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *