چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۲۹
۰
فرماندار قصرقند؛

اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار باید در اولویت کار مدیران قرار بگیرد

مرتضی سايگاني گفت: اولویت کاری مدیران باز کردن گره های کور بیکاری با جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغالزایی باشد.
اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار باید در اولویت کار مدیران قرار بگیرد
مرتضی سایگانی، فرماندار قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان براي خدمت هر چه بيشتر به مردم بايد جهادي عمل كرده و در ميدان حضوري پر رنگ و اثر بخش داشته باشند كه اين امر در این منطقه تحقق يافته و در حوزه هاي مختلف همانند حوزه راه كه شاهد اجراي پروژه هاي عظيمي در سه بخش مركزي ،ساربوك و تلنگ هستيم.
وی افزود: اين پروژه ها به ترتيت پروژه بازگشايي محور كاجو، پروژه احداث پل بزرگ حميري و زير سازي و در نهايت آسفالت محور قصرقند-تلنگ به طول ١٣/٤ كيلومتر را شامل می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: يكي از مهمترين و اولويت دار ترين مباحث، ايجاد اشتغال و ريشه كن كردن بيكاري در شهرستان قصرقند بوده و مديران دستگاه هاي اجرايي اين امر مهم را باید سرلوح خود قرار داده و با حمايت و جذب سرمايه گذاران و متقاضيان ايجاد اشتغال در این منطقه به خوبي از اين عزيزان استقبال و نهايت همكاري صورت بگيرد.
سايگاني تصريح کرد: با فرا رسيدن فصل گرما مديران شهرستان قصرقند مديريت مصرف انرژي را در دستور كار خود قرار بدهند و به منظور کاهش خسارت های ناشی از قطعی برق پیش‌بینی نشده، اداره برق موظف است ساعات خاموشی در سطح این منطقه را اعلام عمومی کند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429836