سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۳۷
۰
معاونت استاندار و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر؛

ایجاد کارگاه های کوچک اولویت دولت برای تحقق شعار سال است/ کارآفرینی و خلاقیت در کسب و کار، مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان

علی شعبانی گفت: اشتغالزایی و ایجاد کارگاه های کوچک اولویت دولت برای تحقق شعار سال است.
ایجاد کارگاه های کوچک اولویت دولت برای تحقق شعار سال است/ کارآفرینی و خلاقیت در کسب و کار، مهمترین راه برای اشتغالزایی جوانان
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تقدیر از اقدامات خلاقانه جوانان شهرستان در رونق تولید، بیان کرد: فارغ التحصیلانی که مهارت خود را بالا می برند و با تاسیس کارگاه و تعاونی به اقتصاد این منطقه کمک می کنند شایسته حمایت هستند.
وی افزود: دولت نیز برای توسعه کسب و کارهای این چنینی تسهیلات و مشوق های متنوعی پیش بینی کرده است.
این مقام مسئول کارگاه های تولید مصالح ساختمانی را در کنار کار کارشناسی و تحت نظارت نظام مهندسی اقدام ارزشمندی توصیف و عنوان کرد: این نوع کار گاه ها علاوه بر تامین نیاز بازار در کاهش هزینه ها نیز موثر هستند.
وی از مدیران دستگاه های مرتبط خواست تا در راستای افزایش کسب و کارهای خلاق از هیچ کوششی دریغ نکنند و با توجه به نامگذاری سال به گسترش شرکت های دانش بنیان شهرستان ایرانشهر کمک کنند.
شعبانی خاطرنشان کرد: کارگاه تولید نانوسنگ به همت آقای انوری از جوانان تحصیل کرده و خلاق و با سرمایه گذاری شخصی در ایرانشهر تاسیس شده که نیاز شهرستان از واردات این محصول را برطرف خواهد ساخت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *