جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۶
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

پاسخ انتقام ترور شهید صیاد خدایی حمله‌ پهپادی به اسرائیل بود/ فرمانده جوخه های ترور موساد به درک واصل شد

محمد جواد سجادی گفت: ترور شهید صیاد خدایی جنایتی دیگر از سوی صهیونیست های خبیث بود که نیروهای مقاومت انتقام آن بزرگوار را با درک واصل کردن رئیس منطقه موساد و معاون ترورهای کل موساد توسط حمله پهپادی گرفتند.
پاسخ انتقام ترور شهید صیاد خدایی حمله‌ پهپادی به اسرائیل بود/ فرمانده جوخه های ترور موساد به درک واصل شد
محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی را گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شهادت رساندن شیخ شهید پاسدار صیاد خدایی توسط عاملان موساد شباهت بسیاری به ترور دانشمندان هسته‌ای در ادوار گذشته داشته و در تلافی این موضوع نیروهای مقاومت در حوزه منطقه‌ای عراق در اربیل دست‌ به‌ کار بزرگی زدند و آنان رئیس منطقه‌ای موساد در شمال عراق و معاون ترورهای کل موساد را در حمله پهپادی به درک واصل کردند.
وی افزود: همه این‌ اقدامات در اربیل عراق صورت گرفت و این نشانه‌ای از قدرت منطقه‌ای ایران اسلامی در منطقه بوده است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان و صهیونیست ها باید بدانند اگر بخواهند کوچک‌ترین خطایی در راستای ایران قوی مرتکب شوند و نیروهای ما را به شهادت برسانند بی درنگ با آنان برخوردی می شود که در تاریخ باید ثبت شود و هرگز فراموش نخواهند کرد.
سجادی خاطرنشان کرد: طبق گفته سردار شهید سلیمانی ما ملت شهادت و امام حسین(ع) هستیم و برای کشته شدن در راه انقلاب، امام و آرمان‌های آن بدون هیچ واهمه و ترسی وارد میدان می شویم و به مقابله با دشمنان خواهیم پرداخت.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام بدانند که در هر کجای این گیتی که باشند از دست نیروهای حزب‌الله در امان نخواهند بود.
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: تمام دنیا باید این موضوع را بدانند که قدرت جمهوری اسلامی ایران قدرتی فرا منطقه‌ای است و هیچ زمان از دست نیروهای مقاومت چه در عراق، سوریه، یمن و نیروهایی وابسته به صهیونیست و عامل آن هستند در امان نخواهند ماند.
رئیس موسسه شهید تهرانی مقدم سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در کشورهای همسایه مثل عراق جایگاه و پایگاه نیروهای صهیونیستی نباید باشد و باید این محل فسادی که درست شده در اربیل از بین برود و ازآن جا خارج شوند که بیشتر از این خسارت بین دو ملت ایران و عراق صورت نگیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429802