پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱
۰
گرمای طاقت فرسای تابستان و افت فشار آب روی اعصاب؛

بی آبی اختلال در زندگی مردم ایجاد کرده است/ مسئولین دست اندرکار چاره اندیشی اساسی کنند

مردم ایرانشهر به ویژه بلوار مکران در گرمای تابستان با مشکل افت فشار آب مواجه هستند و مسئولین باید در این راستا چاره اندیشی کنند.
بی آبی اختلال در زندگی مردم ایجاد کرده است/ مسئولین دست اندرکار چاره اندیشی اساسی کنند
به گزارش پهره؛ با گرم شدن هوا شهرستان ایرانشهر با بحران افت فشار آب دسته و پنجه نرم می‌کند و در فصل تابستان مردم را کلافه کرده است.
بلوار مکران که از محله های پرجمعیت این شهر هستند بیش تر اوقات دچار افت فشارآب می شوند که این مسئله باعث ایجاد معضلاتی برای ساکنان آن محله‌ شده و از عدم پیگیری و بی‌توجهی مسئولان ذیربط در این زمینه به شدت انتقاده کرده و گلایه‌مند هستند و فشار کم و ضعیف مداوم آب موجب شده که قادر به استفاده از کولرهای آبی، استحمام و حتی آب مورد نیاز برای پخت و پز و شست و شو نباشند.
با افت فشار آب مواجه هستیم
در این راستا شهلا بصیرپور، یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: افت فشار آب در برخی از نقاط شهر به ویژه بلوار مکران که بنده ساکن آن جا هستم معضلات و مشکلاتی را برای ما به وجود آورده که این موضوع مدت ها باعث کلافگی ساکنان آن منطقه شده است.
وی افزود: گرمای تابستان در شهرستان ایرانشهر واقعا طاقت فرسا است و بی آبی هم در این فصل به مشکلات روزانه مردم اضافه شده و مسئولین هر چه سریع تر در رفع این معضل تلاش کنند.
مشکل افت فشار بلوار مکران حل خواهد شد
در این راستا محمد رضا کلکلی، مدیر امور آب فاضلاب ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: جهت رفع مشکل افت فشار آب در منطقه مکران این شهر تا میدان مادر، عملیات ۹۰۰ متر لوله گذاری با قطر ۳۵۵ از محل مخزن ۲۵۰۰۰ آغاز شده است.
وی افزود: در آغاز این عملیات با ایجاد رمپ و جاده سازی در محل بالای کوه جهت اجرای خط لوله ۳۵۵ از محل مخزن ۲۵۰۰۰ متر مکعبی شهر ایرانشهر تا میدان مادر به طول حدود۹۰۰ متر توسط بولدوزر بستر جهت استقرار بیل مکانیکی برای حفاری فراهم شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: با اجرای این خط مشکل افت فشار بلوار مکران به ویژه مکران ها با تابلو فرد مرتفع می شود.
وی اضافه کرد: عملیات جوشکاری لوله با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال انجام بوده و به زودی خط وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *