شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۵۹
۰
امام جمعه موقت اهل سنت؛

اتحاد و یکپارچگی برادران شیعه و سنی دسیسه های دشمنان را نقش بر آب می کند

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: امام صادق (ع) بهترین الگو برای حفظ وحدت در جامعه اسلامی بوده و اتحاد و یکپارچگی برادران شیعه و سنی عامل شکست دشمنان است.
اتحاد و یکپارچگی برادران شیعه و سنی دسیسه های دشمنان را نقش بر آب می کند
مولوی خلیل رسولی، امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: محبت به اهل بیت(ع) بر همگان هویدا بودهو پیروی از قرآن کریم و  حرکت در مسیر آنان سعادت انسان را در دنیا و آخرت تضمین می‌کند.
وی افزود: اعتقاد و ارادت اهل سنت به ائمه اطهار (ع) و اهل بیت (ع) مثال‌ زدنی بوده و محبت و دوستی اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه امام جعفر صادق(ع) برای همه مسلمانان سنی و شیعه به عنوان یک اصل قرآن مبارک است.
وی عنوان کرد: شخصیت والای امام جعفر صادق (ع) آن قدر برجسته بوده که بسیاری از علمای اهل سنت برتر بودن شخصیتی اش را تایید می کنند.
وی اضافه کرد: در روزگار کنونی، جهان اسلام آماج توطئه های شوم استکبار جهانی است و روز به روز فتنه افکنی دشمنان برضد اسلام و مسلمانان بـیشتر مـی شود. یکی از مهم ترین حربه های دشمنان در این زمینه، ایجاد اختلاف و تفرقه است. و تنها راه رهایی از این توطئه حفظ وحدت و برادری می باشد.
مولوی رسولی زاده ادعان کرد: دعوت به وحـدت و یـگانگی مـسلمانان و پرهیز از تفرقه از دستورهای قرآن و سیرۀ نبی اکرم(ص) و اولیای دین است.
وی خاطرنشان کرد: بهترین راه حفظ وحدت و یکپارچگی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع این است که بـدون بروز تعصبات که دشمن به دنبال ایجاد چنین دسیسه هایی بوده، در مقابل دشمنان اسلام و مستکبران، با تمام مسلمانان اتحاد خود را حفظ کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *