جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

ابراهیم بت شکن به فکر منافع ملت است/ قوه قضائیه پوست از سر سوداگران اقتصادی بکند

امام جمعه ایرانشهر گفت: قوه قضاییه در راستای معیشت مردم با کسانی که این مسئله را به بازی گرفته و احتکار می کنند پوست از سرشان بکند و برخورد جدی داشته باشد چرا که جای بخشش نیست.
ابراهیم بت شکن به فکر منافع ملت است/ قوه قضائیه پوست از سر سوداگران اقتصادی بکند
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.
وی افزود: باید اعتراف کرد که ملتی همچون جمهوری اسلامی ایران نمی توان پیدا کرد که در صبوری و نجابت همیشه حرف اول را می زنند و دشمنان بدانند کشور ما ذره ای در برابر دسیسه ها و ترفندهای عقب نشینی نمی کنند.
این خطیب جمعه با اشاره به سخن امام خمینی ره که فرموده: ملت ایران اگر جلوتر از مسلمانان حجاز در زمان پیامبر(ص) و مسلمانان کوفه در زمان امام علی (ع)نباشند عقب تر هم نیستند و در زمان خوف پای انقلاب هستند.
وی اضافه کرد: در زمان جمهوری اسلامی ایران احزاب زمانه جنگ عراق و داعش بود که حمله کردند و این همان چیزی است که امام راحل خواستار آن بود که ما جانمان را تقدیم انقلاب و تا آخر ایستادگی کنیم و در جنگ اقتصادی نیز باز این امت پای نظام هستند و سر تعظیم جلوی دشمن فرود نمی آورند.
حجت الاسلام و المسلمین بزمانی تصریح کرد: اگر اکنون برخی از دشمنان در سواستفاده گری از شرایط می گویند که مردم با شکم خالی معنویت نمی شناسند، عرض کنم همین مردم چهل سال جلوی دشمن و آمریکا ایستادگی کردند و برخی مسئولین هم بدانند به خاطر تزلزل در ایمان عقب تر از مردم هستند.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: در این سیاست هم مردم و دولت مردان از همه قوا پای کار سیاست نظام هستنند و ملت باید بدانند این سیاست اقتصادی به معنی حذف یارانه ها نیست، بلکه اصلاح یارانه ها است که به جای پرداختن به وارد کننده مستقیم به مصرف کننده می رسد.
وی خاطرنشان کرد: این امر برای جلوگیری از رانت و فساد است و ارز ترجیجی در سال ۹۷ تا به پایان دولت قبل خرج فساد شد و اکنون دولت سیزدهم نیز در مسئله جان مردم خوب عمل کرد که تعداد کشتگان کرونا از روزی ۷۰۰ نفر تا به ارقام خیلی کم کاهش یافته.
وی اذعان کرد: مردم خوب می دانند این دولت ابراهیم رئیسی بت شکن به فکر منافع شخصی خود نیست و در سال اول ریاست جمهوری خود آبرو خود را کف دست گرفته و تلاش برای منافع ملت دارد و این عمل جراحی اقتصادی را انجام داده است‌.
امام جمعه ایرانشهر گفت: در فتنه بنزین روحانی من خودم تازه فهمیدم در حالی که آقای رئیسی با مردم صادق است و رو در رو سخن می گوید.
این خطیب جمعه عنوان کرد: از سال ۹۷ تا مهر ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ میلیارد به افراد بابت کالای اساسی پرداخت شده که همه این ها به جیب افراد رفته و کنترلی روی اوضاع اقتصادی نداشتند.
حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای پیچیده است و نمونه آن جنگ اوکراین و روسیه است، کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی برود و خود احتیاجاتش را فراهم کند.
وی عنوان کرد: مردم و بازاریان بدانند آن چه در توان دارند به میدان آمده و به دولت کمک کنند بازاری ها هر چه در توان دارند در اختیار مردم قرار دهند.
وی گفت: قوه قضاییه در راستای معیشت مردم با کسانی که این مسئله را به بازی گرفته و احتکار می کنند پوست از سرشان بکند و برخورد جدی داشته باشد چرا که جای بخشش نیست.
وی اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارد و ما باید پای کار باشیم و جلوی فتنه را بگیریم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429733
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *