پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۳:۰۴
۰
مسئول جامعه بسیج زنان سپاه شهرستان ایرانشهر؛

ماه رمضان طلایی ترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است/ بانوان جهادی‌ دوباره به میدان آمدند

نور بی بی اربابی با بیان اين که رزمایش کمک مومنانه بسیج پس از توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشاری که این روزها با چالش اقتصادی مواجه اند، طراحی شد، گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی و ۶۰ دست لباس بین نیازمندان شهرستان ایرانشهر توزیع شد.
ماه رمضان طلایی ترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است/ بانوان جهادی‌ دوباره به میدان آمدند
نور بی بی اربابی، مسئول جامعه بسیج زنان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مجموعه بانوان خیر و گروه های جهادی این نهاد انقلابی وظیفه خود دانستند تا طعم شیرین همدلی مومنانه را در ایام ماه مبارک رمضان بر سفره های خالی نیازمندان این مرز و بوم بیاورند.
وی افزود: در همین راستا در نیمه اول ماه مبارک رمضان تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی که شامل برنج، مرغ، شکر، روغن، حبوبات، کنسرو رب بوده بین نیازمندان و مستضعفان ایرانشهری توزیع شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین تعداد ۶۰ دست لباس به نیازمندان ایرانشهری اهدا شد.
فرمانده حوزه حدیث خواهران خاطرنشان کرد: مومنان باید در کمک کردن به نیازمندان هر چند کوچک باید پیشتاز باشند.
وی اضافه کرد: باید نوع رفتار و کردار ما در قبال خانواده های نیازمند به گونه ای باشد که ارائه خدمات با حفظ کرامات انسانی صورت بگیرد.
اربابی خاطرنشان کرد: یکی از فلسفه‌های روزه داری این است که انسان ها به فکر گرسنگان و تشنگان بیفتند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حدیث با بیان این که کمک به فقیران و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم (ص) در ماه مبارک رمضان بوده، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب کمک‌های مومنانه را مطابق دستورهای ائمه اطهار طراحی کردند و در حقیقت ماه مبارک رمضان بهترین ایام ها برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان خواهد بود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429668
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *