يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۰۷:۰۸
۰
در جریان حضور معاون وزیر صنعت، معدن و‌تجارت در استان تاکید شد:

تقویت معادن ضامن توسعه سیستان و بلوچستان/ تسریع در روند پروژه ها در دستور کار برنامه سال است

در جریان حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به استان و‌ در جلسه ارایه آخرین اقدامات و برنامه های مجموعه تهیه، تولید و مواد معدنی، بر توجه به بخش های اکتشاف، استخراج و‌ فرآوری معادن در استان تاکید شد.
تقویت معادن ضامن توسعه سیستان و بلوچستان/ تسریع در روند پروژه ها در دستور کار برنامه سال است
 
 
 
 
به گزارش  پهره به نقل از زاهدنیوز، وجیه‌اله جعفری؛ معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور در جلسه ارائه آخرین اقدامات و برنامه های مجموعه تهیه، تولید و مواد معدنی در استان بیان کرد: توجه و تقویت بخش معدن، ضامن توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت ما در استان سیستان و بلوچستان سرعت بخشیدن به روند فعالیت های پروژه ها در استان است.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور تصریح کرد: در سیستان و‌بلوچستان به غیر از محدوده بزرگ مس جانجا در شمال استان محدوده های مهم دیگر ی هم وجود دارد که توجه به این محدوده های معدنی در توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.

ایرج حسن پور، سرپرست اداره کل صمت استان در این جلسه گفت: با برنامه ریزی های که در استان انجام‌شده قطار توسعه استان به حرکت درآمده است.

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی تمامی بخش های اجرایی در استان با توجه به ظرفیت‌های زیادی که در سیستان و بلوچستان وجود دارد از جمله معادن استان، توسعه همه جانبه استان رقم خواهد خورد.

حسن پور افزود: مجموعه مدیریتی استان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از حضور سرمایه گذاران به استان استقبال می کند.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcb0zb8frhbafp.uiur.html
 
کد مطلب: 429655