سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

طرح یاریگران زندگی در واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه آزاد چابهار اجرا می شود

23 فروردين 1401 ساعت 8:33

حامد آرامش گفت: با امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین سیستان و بلوچستان، طرح یاریگران زندگی از طریق اجرای برنامه های پیشگیری اولیه از اعتیاد در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار انجام می شود.


به گزارش پهره حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای بند سه تفاهم نامه سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در استان اجرایی می شود.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری، برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در منطقه آزاد چابهار، سنجش میزان اثربخشی کارگاه های برگزار شده، توزیع منابع آموزشی و نظارت مستمر بر اجرای کاکل برنامه ها و کارگاه های برنامه ریزی شده در ابعاد کمی و کیفی دنبال می شود.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: برای اجرای این تفاهم نامه ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
 
آرامش افزود: تفاهم نامه سه جانبه دیگری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و موسسه غیر دولتی طلوع نور ساتین در سیستان و بلوچستان منعقد شد که بر اساس آن کارگاه های آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان در محیط های کاری ۲۰ تا ۵۰ نفر استان برگزار می شود.
 
وی اضافه کرد: همکاری در برگزاری برنامه های طرح یاریگران زندگی در محیط های کاری مشمول و اجرای آن در کانون های یاریگران کار و تولید شامل برگزاری مسابقات پیامکی، تولید و نشر کلیپ با موضوع پیشگیری از اعتیاد از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: برای اجرای این تفاهم نامه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 429618

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429618/طرح-یاریگران-زندگی-واحدهای-تولیدی-صنعتی-منطقه-آزاد-چابهار-اجرا-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir