يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
۰
سرپرست فرمانداری قصرقند خبر داد؛

۲۰ واحد بوم گردی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/خانه های خشت و گلی پذیرای مهمانان نوروزی هستند

مرتضی سایگانی گفت: اماکن بوم گردی در شهرستان قصرقند با یک بیستم قیمت نسبت به شهرستان های دیگر در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.
۲۰  واحد بوم گردی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی/خانه های خشت و گلی پذیرای مهمانان نوروزی هستند
مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بازدیدهایی که از خانه های خشتی و گلی که تلفیقی از خانه های جدید و قدیمی با نمای بسیار زیبا و محیطی دلنشین و سرسبز در این منطقه بوده توسط مسافران نوروزی می تواند مورد بازدید و استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: مسافرین نوروزی در گذشته از هتل های چند ستاره و مسافرخانه ها دیدن می کردند و بیشتر به این مناطق به خاطر حفظ اقلیم سنتی و قدیمی خانه های بوم گردی سفر می کنند.

این مقام مسئول از کمیته های خدمات سفر خواست که کمیته های ده گانه سفر سعی بر حفظ بافت خشتی گلی به صورت بوم گردی داشته باشند.

وی اضافه کرد: با دریافت کمترین اجاره بهای واحد های بوم گردی یک بیستم قیمت نسبت به شهرستان های دیگر از مسافرین امسال و در سال‌های آینده مهمانان بیشتری از شهرستان قصرقند دیدن کنند.

سایگانی عنوان کرد: راهنمایان گردشگری شهرستان قصرقند به صورت رایگان همراه مسافران بوده و اماکن گردشگری و تفریحی را با اطلاعات کامل در اختیار مهمانان قرار می دهند.

وی عنوان کرد: 20 واحد بوم گردی در سه بخش مرکزی، تلنگ، ساربوک و شهر قصرقند آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429571