شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۷:۱۰
۰
خیابان های تاریک با هزار و یک دردسر؛

تاریکی بر معابر بمپور سایه افکنده است/نارضایتی شهروندان از عدم روشنایی خیابان ها

نبود روشنايي در برخي خیابان های شهر بمپور از جمله خيابان کارگر محله نورآباد موجب گلايه ساكنان اين منطقه شده است.
تاریکی بر معابر بمپور سایه افکنده است/نارضایتی شهروندان از عدم روشنایی خیابان ها
به گزارش پهره؛ بحث زیباسازی شهر یکی از مقولات مهم شهرسازی بوده، چون محیط شهری می‌تواند به آرامش روح، روان و سلامت روانی شهروندان کمک شایانی کند.

روشنایی مطلوب و مناسب با ایجاد وضوح دید برای مردم و روشن کردن نقاط پنهان و جرم‌خیز خصوصا در مناطق سیستان و بلوچستان موجب راحتی و آسایش شهروندان برای حضور در فضاهای شهری می‌شود.

در این راستا خانم نرماشیری یکی از شهروندان شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: وضعیت نورپردازی معابر این منطقه خصوصا محله نورآباد از دغدغه‌های ساکنان این مکان است.

وی افزود: خیابان کارگر محله نورآباد مانند بسیاری از محله های شهرستان بمپور نیاز به اصلاح روشنایی دارد که این مسئله به یک معضل و مشکل برای ساکنان این محله تبدیل شده است.

نرماشیری تصریح کرد: بنده به نمایندگی از همه ساکنان این محله خواهشی که از مسئولین اداره برق شهرستان بمپور دارم این است که در جهت رفع مشکلات و اصلاح روشنایی آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت ها از جمله آب و برق قبل از احداث بناهای مسكونی در هر منطقه نیازی است كه باید در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی مسئول قرار گیرد.

روشنایی خیابان کارگر محله نورآباد تامین شد

در این راستا؛ امیر خشایار میری، رئیس بهره برداری اداره برق شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: اصلاح روشنایی سطح شهر بمپور و محمدان با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی افزود: از جمله اقداماتی که تاکنون در مناطق کم برخوردار از روشنایی در سطح شهرهای بمپور و محمدان صورت گرفته عبارتند از نصب ۲۰ دستگاه چراغ خیابانی به همراه تعویض ۴۳۰ عدد لامپ، ۸۰ عدد فتوسل، ۷۰ عدد ساعت نجومی، ۳۰۰ عدد استارتر، ۱۷۰ عدد ترانس لامپ جهت اصلاح روشنایی های یکسره روشن در روز بوده است.

وی تصریح کرد: روشن کردن لامپ های شکسته و سوخته در سطح شهرهای بمپور و محمدان از جمله اقدامات دیگر اداره برق این شهرستان بوده است و این اقدامات برای سایر محله ها و خیابان های جامانده همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز نیز باید در حفظ ونگهداری تجهیزات برق کوشا باشند و از شکستن لامپ ها خودداری کنند که هزینه هایی را در بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عرصه خدمت رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وظیفه همه ما خدمت رسانی مطلوب به مردم شهرستان بمپور است، وجود تحریم های ظالمانه، شرایط سختی را بر کشور حاکم کرده است و در این شرایط و وضعیت سخت، کارکنان شرکت توزیع برق با تمام امکانات و با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم نجیب این منطقه هستند.

میری عنوان کرد: با اجرای مانور اصلاح برق روشنایی معابر خیابان کارگر محله نورآباد، سطح روشنایی معابر عمومی این منطقه افزایش یافت.

وی اضافه کرد: استانداردسازی، ایمن‌سازی و افزایش بهره‌وری سیستم روشنایی معابر و آماده‌سازی گروه‌های عملیاتی روشنایی معابر از اهداف مهم اداره برق شهرستان بمپور است.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر خیابان کارگر محله نورآباد بمپور، عملیات ارتقای کمی و کیفی نورپردازی سایر معابر و خیابان ها به ویژه در نقاط کم‌ برخوردار در دستور کار ادره برق این شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429502
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *