سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۵۱
۰
به همت قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور انجام شد؛

اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان

علی اکبر جعفری، معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه از اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی به همت قرارگاه قدس خبر داد.
اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان
به گزارش پهره علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: به مناسبت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در تداوم ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم در راستای رفع تنش آبی به همت قرارگاه قدس جنوب شرق بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی تاریخ در سیستان وبلوچستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این پروژه بالغ بر هزار و ۷۵۱ روستا در سراسر استان از نعمت آب آشامیدنی دربازه زمانی یک تا سه سال برخوردار خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: این پروژه عظیم در مرحله اول در ۲۴۱ روستا در شمال و جنوب استان که نیازمندی بیشتری دارند برنامه ریزی و اجرا خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک اعلام می شود.

گفتنی است؛ این پروژه با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام مرکز و استفاده  از ظرفیت های موجود قرارگاه قدس و سپاه سلمان سیستان وبلوچستان و ظرفیت های بومی به صورت کاملا فنی و مهندسی با نظارت سازمان آبفای استان انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 429429