سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۴۹
۰
با هدف تزریق روحیه امید و امیدآفرینی؛

اجرای جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در سیستان وبلوچستان/ رعایت پروتکل‌ها؛ شرط لازم

حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تزریق روحیه امید و امیدآفرینی جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان برگزار می شود.
اجرای جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در سیستان وبلوچستان/ رعایت پروتکل‌ها؛ شرط لازم
به گزارش پهره حسین فروغی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به نقش موثر عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: اين قشر زحمتكش در طول انقلاب دوشادوش آحاد مختلف مردم وفاداری، حمايت و پشتيبانی خود را از نظام و انقلاب اعلام کرده و همیشه در صحنه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه عشایر مردمانی غیور، شجاع، دلاور، وطن دوست و صبور هستند، افزود: این قشر با روحیه دفاعی، ایثار و فداکاری خود همواره به ندای رهبری لبیک گفته که گویای این مهم، تقدیم 176 شهید از سیستان وبلوچستان به انقلاب اسلامی است که برگ پرافتخاری برای عشایر این مرز و بوم به شمار می رود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: بهمن ماه مقطع سرنوشت ساز تاریخ کشور و یادآور روزهایی پرشکوه و جاودان از جنس وحدت و همدلی و همصدایی یک ملت در مسیر آزادی خواهی و ستیز با ظلمت و تباهی است، فرصتی است تا علاوه بر تداعی خاطرات انقلاب، نسل جوان را هم با اهداف و آرمان های انقلاب آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی و مردمی بودن جزو اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است، گفت: در چهل و سومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی به همت بسیج عشایری سپاه سلمان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه های نیکشهر و هیرمند و حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید باقری بنت و حسین بن علی علیه السلام در سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

مدیر سازمان بسیج عشایری در تکمیل مطلب فوق ضمن تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرای تمام این برنامه ها، تصریح کرد: توجه ویژه به جوانان و نیروی انسانی جوان جامعه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری امری ضروری است، در همین زمینه با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر و هدفمند از ظرفیت‌های نیروی جوانان در استان برنامه‌های متنوعی در دو بخش فرهنگی و ورزشی تدوین شده که محوریت تمام آنها، اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 429427