شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

كارگروه آرد و نان بر فعالیت نانوایی ها نظارت مستمر داشته باشد /تخلفات جزئی خبازان نیز مشمول برخورد قانونی می شود

علی شعبانی گفت:نظارت مستمر و کارشناسانه از وظایف مهم کارگروه آرد و نان است.
كارگروه آرد و نان بر فعالیت نانوایی ها نظارت مستمر داشته باشد /تخلفات جزئی خبازان نیز مشمول برخورد قانونی می شود
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در پی شلوغی صف های نان در روزهای اخیر و با هدف یافتن علل و عواملی که باعث این مشکل شده بود، بازدید کل خبازی ها توسط کارگروه آرد و نان شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید انجام شده مشاهده شد که با توجه به حمل ۹۵ درصد از آرد خریداری شده توسط خبازان، صف های خبازی ها نسبت به روزهای گذشته ۵۰ درصد خلوت تر شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به روند موجود، هیات بازدید کننده در راستای تدابیر اتخاذ شده و اجرای تصمیمات کارگروه گندم و آرد و نان در جهت رفاه حال شهروندان و تامین نان مورد نیاز مردم در کوتاه ترین زمان بر تداوم نظارت ها بر کار خبازی ها به صورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر اقدام کنند.

وی ضمن سپاسگزاری از همکاری فعال شهروندان گرامی در کاهش مشکلات، عنوان کرد: تا بازگشت کامل به شرایط عادی نظارت مستمر از روند پخت و تولید نان در جهت رفاه حال شهروندان همچنان ادامه دارد و از مردم عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب با با تلفن ۱۲۴ و یا به دبیرخانه گندم، آرد و نان فرمانداری یا به ادارات غله، صمت، اتحادیه خبازی ها و تعزیزات شهرستان ایرانشهر اعلام کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *