دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۱
۰
در گفت و گو با نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح شد؛

دو "حاج قاسم"؛ اسوه جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران/شهادت شهید سلیمانی و برجام خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد

اسماعیل حسین زهی از حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی به عنوان اسوه جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران یاد کرد و گفت: شهادت شهید سلیمانی و برجام خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد.
دو "حاج قاسم"؛ اسوه جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران/شهادت شهید سلیمانی و برجام خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد
به گزارش پهره اسماعیل حسین زهی، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: سردار سلیمانی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران شناخته شده، این شهید بزرگ رزمنده اسلام بود و جانش را در مسیر اسلامیت فدا کرد.
 
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار قاسم میرحسینی نیز گفت: سردار میرحسینی بزرگ لشکر ۴۱ ثارالله نیز که امسال به عنوان شهید شاخص ملی معرفی شده، از رزمندگانی بود که سردار سلیمانی ارادت خاصی به این سردار بزرگوار داشت و ذکر نام شهید میرحسینی همیشه بر زبانش جاری بود.
 
به گفته حسین زهی، شهیدان میرحسینی و سلیمانی دو اسوه جنوب شرق بودند که جانشان را در راه دفاع از اسلام و ایران نثار کردند و اکنون به الگویی بزرگ برای ملت ایران، جوانان سیستان و بلوچستان و کرمان در راستای تمدن سازی و دفاع از وطن و اسلام تبدیل شده اند.

طرح شهید سلیمانی؛ شناخته شده در فراتر از مرزها
 
وی اضافه کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی که در راستای محرومیت زدایی اجرایی می شود، در زمینه واکسن کرونا خدمات بزرگی به ملت ایران ارائه شده، این طرح به عنوان الگو در فراتر از مرزهای ایران شناخته شده است.
 
نماینده مردم خاش در مجلس با اشاره به حقانیت جبهه مقاومت در عرصه‌های سیاسی و امنیتی و امتداد آن به حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی، اذعان کرد: تمام رزمندگان جهان اسلام و کشورهایی که برای استقلال و حقانیت خود مبارزه می کنند، سردار سلیمانی را به عنوان الگوی خود قرار دادند.
 
وی با اشاره به خباثت آمریکا علیه ایران اظهار کرد: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب جزو دشمنان ایران اسلامی بوده، با وجود تحریم های ظالمانه ای که آن ها علیه ملت و کشور بزرگمان انجام داده اند، ملت بزرگوار ایران با پایبندی به نظام هیچ گاه اجازه نمی دهند که آن ها به اهداف شان برسند و آمریکایی ها نیز نمی توانند اقدامی علیه ایران انجام دهند.
 
حسین زهی اضافه کرد: تمام کشورهایی که شناخته شده هستند آمریکا را به عنوان دشمن خود تلقی می کنند، در این بحثی هم نیست. آمریکا قابل اعتماد نیست، آن ها در برجام امتحانشان را پس دادند، مذاکره و ارتباط با این کشور بر اساس آنچه مقام معظم رهبری می فرمایند و سران نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنند قابلیت اجرایی دارد و می تواند برای مردم انجام شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429278