دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶
۰
مدیر امور برق سیب و سوران عنوان کرد؛

پایداری خطوط برق در سیب و سوران/ بررسی های لازم جهت ارتقاء شبکه برق منطقه عشایری پسکوه انجام شد

محمد رحیم حسین بر گفت: همزمان با بارندگی های چند روز گذشته با تیم های تخصصی از مناطق عشایری بخش پسکوه بازدید به عمل آمد و بررسی لازم جهت ارتقاء شبکه برق در این بخش صورت گرفت.
پایداری خطوط برق در سیب و سوران/ بررسی های لازم جهت ارتقاء شبکه برق منطقه عشایری پسکوه انجام شد
به گزارش پهره محمد رحیم  حسین بر مدیر امور برق شهرستان سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: با توجه به بارندگی های اخیر در شهرستان و احتمال آسیب دیدن به شبکه برق که باعث معضلات و مشکلات برای مردم شهرستان به خصوص مناطق روستایی و عشایری می شد از زمان اولین هشدار هواشناسی تمام تیم های اتفاقات برق در حالت آماده باش و مستقر در امور برق شهرستان آماده  خدمت رسانی به مردم بودند و همچنان تا پایان خروج سامانه های بارشی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: همزمان با بارندگی های چند روز گذشته با تیم های تخصصی از مناطق عشایری بخش پسکوه بازدید به عمل آمد و بررسی لازم جهت ارتقاء شبکه برق در این بخش صورت گرفت.

مدیر امور برق سیب و سوران درخصوص روشنایی شهر جدید سیب عنوان کرد: جلسات متعدد با شهردار و اعضای شورای شهر سیب جهت روشنایی معابر این شهر برگزار شد، همچنین با مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان مکاتباتی صورت گرفته و در دیدار حضوری با وی قول مساعد جهت روشن سازی تمامی معابر شهر جدید سیب را دریافت کردیم و به جد پیگیر این موضوع هستیم تا مردم و مسئولین شهر سیب به خواسته خود که همان روشنایی تمامی معابر شهرسیب است برسند.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل امور برق شهرستان بیان کرد: با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش امور برق شهرستان سیب و سوران کلیه خطوط برق در سراسر شهرستان پایدار بودند.

انتهای پیام/پ
کد مطلب: 429274