سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۴
۰
در مراسم یادواره شهدای بخش شهردراز ایرانشهر مطرح شد؛

ترویج فرهنگ بسیج وظیفه همگانی/ شهدا تکلیف محور و ولایت مدار بودند

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر گفت: وظیفه داریم فرهنگ بسیج را در جامعه احیاء کنیم و آن را به جوانان منتقل کنیم.
ترویج فرهنگ بسیج وظیفه همگانی/ شهدا تکلیف محور و ولایت مدار بودند
به گزارش پهره؛ یادواره شهدای بخش شهردراز ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه ایرانشهر، فرمانده سپاه شهرستان، خانواده های معظم شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان آیات و روایات به اهمیت مقام شهدا پرداخت و بیان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و امنیت، آسایش و آرامش امروز ما مرهون خون شهداست و همه باید قدر خانوادهای شهدا را بدانیم و آنان دلجویی کنیم.

وی افزود: مقام شهدا آن قدر بالا است که آرزوی آنان این بوده که خدا دوباره آنها را زنده کند و مجدد در راه خداوند متعال شهید شوند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: اگر در این برهه از زمان تفکر بسیجی نداشتیم مساجد خم وجود نداشتند.

وی عنوان کرد: اگر دفاع، جانبازی و ایثار و جانفشانی شهدا نبود دشمن همه مساجد را تخریب می کرد، همانطور که دیدیم داعش چگونه این کار را انجام داد.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت، جانبازی، رشادت و شهادت طلبی که ارمغان این شجره طیبه یعنی بسیج بوده بلعث شده ما بر تمامی دشمنان در همه عرصه ها پیروز شویم.

این خطیب جمعه بیان کرد: وظیفه داریم فرهنگ بسیج را در جامعه احیاء و آن را به جوانان منتقل کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: شهدا تکلیف محور بودند و با ولایت مداری گوش به فرمان ولی فقیه خود بودند و آن را در فرهنگ بسیج پیاده کردند.

گفتنی است در پایان مراسم؛ از خانواده های شهدای منطقه شهردراز شهرستان ایرانشهر با لوح تقدیر و هدیه دلجویی شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *