در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در قرارگاه عملیاتی شهید معمار؛

بسیج عامل وحدت و انسجام است/ بسیجیان پاسدار صیانت از انقلاب اسلامی هستند

29 آبان 1400 ساعت 21:26

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: بسیجیان گوش به فرمان ولایت هستند و در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کردند.


به گزارش پهره؛ مراسم گرامیداشت هفته بسیج در قرارگاه عملیاتی شهید معمار برگزار شد.

در این مراسم محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: به برکت نیروی عظیم و مردمی بسیج، نفوذ معنوی کشور عزیزمان در منطقه و در میان امت اسلامی بیش از پیش بسط یافته و در مقابل دشمنی ها، توطئه ها و خباثت های قدرت های مستکبر و دست نشانده، حقیقتا چشم امید ملت های مظلوم به ایران اسلامی است.

وی ضمن اشاره به جایگاه بسیج، افزود: بسیجیان گوش به فرمان ولایت هستند و در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کردند، در بحران ها، بلایا و فتنه ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت ها در مسیر سازندگی و آبادانی کشور بودند.

وی اضافه کرد: بسیجی در ایجاد امنیت پایدار تلاش و مجاهدت کرده و امروز نیز در قامت یک عنصر فرهنگی موثر به ویژه در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

ناظری خاطرنشان کرد: نه ارتش می تواند به تنهایی و نه سپاه می تواند، بلکه هر دوی این ها با نیروی بسیج می توانند در همه عرصه ها موفق باشند پس بسیج عامل وحدت و انسجام است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429022

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429022/بسیج-عامل-وحدت-انسجام-بسیجیان-پاسدار-صیانت-انقلاب-اسلامی-هستند

پهره
  https://www.pahreh.ir