دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
۰
کارشناس مسائل سیاسی:

حضور بدون واسطه رئیس جمهور بین مردم شکاف میان دولت و ملت را از بین برده است/مردم مراقب آدرس غلط رسانه های غربی باشند

احمد ملاشاهی گفت: حضور بدون واسطه رئیس جمهور در بین مردم، شکاف میان دولت و ملت را برداشت.
حضور بدون واسطه رئیس جمهور بین مردم شکاف میان دولت و ملت را از بین برده است/مردم مراقب آدرس غلط رسانه های غربی باشند
به گزارش پهره احمد ملاشاهی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با اوشیدا بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران فعالیت و کار جهادی است که دولت سیزدهم نیز با الگو از آن فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: حضور بدون واسطه رئیس دولت در بین مردم در وهله نخست باعث ایجاد امید در بین ملت می شود که این امر موجب شد تا پس از سال ها شکاف میان دولت و ملت برداشته شود.

ملاشاهی بیان کرد: ویژگی مهم دولت انقلابی آقای رئیسی درک مشکلات از نزدیک در بین مردم است، بر خلاف آنچه که در سال های اخیر شاهد بودیم این دولت عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان دستور بازگشایی مرز بلافاصله پس از حضور در نقطه صفر مرزی صادر شد، اتفاقی که در دولت های قبل به کندی انجام می شد و هیچگاه به سرانجام نرسید در مدت کوتاهی پیگیری شد.

این کارشناس سیاسی گفت: نظیر فعالیت های اخیر دولت رئیسی در سال های اخیر کمتر دیده شده است و به گونه ای اینگونه فعالیت ها مردم را یاد فعالیت های جهادی ابتدای انقلاب می اندازد.

ملاشاهی تصریح کرد: هنگامی که رئیس دولت حتی در روزهای تعطیل و جمعه خواب و استراحت را بر خود سلب کرده و در بین مردم حضور پیدا می کند آینده روشن و امیدوار کننده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این بین باید مراقب بود که رسانه های ضدمردمی و ضد انقلاب اینگونه فعالیت ها را تحریف نکنند و آدرس اشتباه به مردم ندهند چرا که در جنگ رسانه ای امروز  دشمن بسیار پیشرفته و با برنامه عمل می کند.

انتهای پیام/

 
کد مطلب: 428984
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *