دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
۰

واکنش کاربران فضای مجازی به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت رئیسی

در حالی صد روز از نشستن سید ابراهیم رئیسی بر مسند ریاست قوه مجریه می گذرد که به عقیده کاربران فضای مجازی، امید در دل مردم زنده شده است.
واکنش کاربران فضای مجازی به عملکرد ۱۰۰ روزه دولت رئیسی
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ روزی بود که حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی حکم تنفیذ ریاست جمهوری خود را از رهبر انقلاب به مدت ۴ سال دریافت کرد؛ اکنون بیش از ۱۰۰ روز از استقرار دولت وی بر کشور می‌گذرد که کارشناسان و صاحبان فن به بررسی عملکردی وی در بازه زمانی صد روزه پرداخته و معتقدند اگر چه این بازه زمانی کافی برای ارزیابی بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های دولت و مشخص شدن نتیجه سیاست های جدید نباشد اما در ادبیات سیاسی جهان به عنوان یک دوره زمانی مهم شناخته می‌شود.

در این بین کاربران فضای مجازی نیز معتقدند که تامین بدون محدودیت ارز برای واردات واکسن، عدم نگرانی از کمبود واکسن کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون مردم در بربر این بیماری، حمایت از تولید داخلی، برخورد با برخی از گرانی ها، نشستن پای درددل کارگران و حضور در بین اقشار مختلف مردم از جمله اقداماتی است که امید را در دل ها زنده کرده است.

حضور سرزده و میدانی در اقصی نقاط مختلف کشور در جمعه‌های هر هفته از دیگر اقداماتی است که طی این مدت علاوه بر وارد کردن شوک به مسئولان، منجر به خوشحالی و رضایتمندی مردم شد.

برخی از نظرات این کاربران را در ذیل با #صدروز_آواربرداری مرور می کنیم، شما هم در بخش نظرات، بنویسید به دولت رئیسی چه دیگاهی داشته و به عملکرد وی چه نمره‌ای می‌دهید.
 
محمدشیرازی یکی از کاربران توئیتری در صفحه شخصی خود نوشته است: تا دیروز دولت غربگرا به بهانه های الکی واکسن وارد نمی کرد و لی تا امروز بیشتر از 150 میلیون دوز واکسن وارد کردن، تا دیروز اقلام اصلی رو تو انبارها ترخیص نمی کردن تا خراب و فاسد بشه ولی تا امروز بیشتر از ده ها میلیون تن رو ترخیص کردن.
 

یکی از فعالان در متنی نوشته است: فرق دارد با مردم باشی یا با خواص؛ عملکرد و کارنامه صد روزه دولت سیزدهم، حداقلش این است که با مردم قشر کم درآمد جامعه نشست و برخواست می کنند.
 




 
برخی نیز نوشته اند که قیاس با شما، کدام یک در پیشبرد ایران موفق بوده است؟
 

یکی از کاربران ایسنتاگرامی نیز گفته است: مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان حتی خوابشو هم نمیدیدن که یه روز رئیس جمهور رو ببینند، ولی یهو دیدن یه نفر پشت در خونه کپریشونه، درو که باز کردن دیدن رئیس جمهور کشور مهمونشون شده.
 

 
یکی دیگر از کاربران ایسنتاگرامی در پیامی نوشته است: دولت سیزدهم درحالی دولت را تحویل گرفت که طی هشت سال کشور به آواره ای تبدیل شده بود. در تعجبم ازآنهایی که به خاطر وعده صدروزه مشکلات را حل می کنم به یکی رای دادند، به جای حل مشکلات مشکل اضافه شد، و دوباره همان ها به همان فرد رای دادند و حالا همان افراد از دولتی گلایه می کنند که فقط تاکنون باید بخشی از آوارهای هشت ساله را رفع می کرد و همان ها ادعای عدم حزب گرایی و تعصب دارند.
 

 
مهدیه یک کاربر فعال ایسنتاگرامی نیز نوشته است: یه رئیس جمهور داریم دردهای مردم رو میفهمه و در کنارشونه و با حرفهاش باعث دلگرمیِ و نمک به روی زخمشون نمی پاشه!! یه رئیس جمهور هم داشتیم وقتی می خواست از درد مردم سخن بگوید؛ می خندید ...!

 
به گفته یک کاربر توئیتری؛ رئیسی در #صدروز_آواربرداری اغلب جامعه را در برابر ویروس منحوس کرونا ایمن کرد؛ کاری که دولت قبل در آن وامانده بود. بااین شتاب و دست فرمون دولت، انشاالله در آینده نزدیک کشور از ویروس های اقتصادی نیز ایمن خواهد شد.
 
 

 انتهای پیام/
کد مطلب: 428975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *