شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره تولید محتوا با محوریت فرهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان

حسین مسگرانی از برگزاری جشنواره تولید محتوا با محوریت فرهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
برگزاری جشنواره تولید محتوا با محوریت فرهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در حاشیه آیین رونمایی از فراخوان جشنواره تولید محتوا که با محوریت فرهنگ عمومی برگزار می شود، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: این جشنواره در قالب های تولید محتوا پوستر، اینفوگرافی، عکس، نقاشی، کلیپ و فیلم موبایلی برگزار خواهد شد.

وی، تکریم سالمندان و پیشکسوتان، تقویت مدارای اجتماعی و تاب آوری در جامعه، فرهنگ کار جمعی در سبک زندگی، تقویت بنیان خانواده بر اساس آموزه های دینی، انضباط اجتماعی و قانون گرایی را از محورهای جشنواره اعلام کرد.

این مقام مسئول گفت: افراد علاقه مند به شرکت در  جشنواره تولید محتوا با محوریت فرهنگ عمومی از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر امسال جهت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرصت دارد.

وی زمان داوری آثار ارسالی را از ۲۱ تا ۲۳ آذر ماه اعلام و اظهار کرد: آیین اختتامیه جشنواره  تولید محتوا با محوریت فرهنگ عمومی ۲۵ آذرماه همزمان با روز پژوهش برگزار می شود.

مسگرانی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سامانه این جشنواره به آدرس sistanbaloochestan.farhang.gov.ir حداکثر تا ۲۰ آذرماه نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
 
کد مطلب: 428958