يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۱
۰
مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان وبلوچستان:

فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرهای سیستان و بلوچستان شتاب گرفت

عطاءاله اکبری گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.
فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرهای سیستان و بلوچستان شتاب گرفت
به گزارش پهره عطاءاله اکبری، مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری و مدیریت زمین اقدامات موثری برای انتقال مالکیت و اسناد اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته است به گونه ای که از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۲هزار هکتار زمین به مالکیت سازمان ملی زمین ومسکن افزوده شده است.

وی ضمن تاکید بر این فرآیند گفت: در حال حاضر ۲۳هزار هکتار زمین در حریم شهرهای زاهدان، خاش، سراوان، گلشن، هیدوج، سوران، مهرستان، سیرکان، نوک آباد، میرجاوه و گشت در حلقه مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابل با زمین خواری از هر نوع آن بسیج شوند و این وظیفه قانونی و شرعی است.

اکبری از دادگستری، سازمان بازرسی ، دیوان محاسبات،  اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان که در امر رفع تصرف از اراضی دولت این اداره کل را همراهی می کنند قدردانی و تاکید کرد: اگر همه ارگانها به وظایف قانونی خود عمل کنند فساد رانت و زمین خواری در حوزه اراضی دولتی پایان می یابد.

انتهای پیام/ 
کد مطلب: 428940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *